کمک کی‌روش به برانکو

کدخبر: ۱۸۲۴۱۹
سه شنبه شب در ترکیب اصلی تیم ملی 3 بازیکن پرسپولیس حضور داشتند. علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و مهدی طارمی پرسپولیسی‌هایی بودند که به تشخیص کارلوس کی‌روش در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند. جلال حسینی و وحید امیری هم روی نیمکت نشسته بودند. این در حالی بود که پرسپولیس امروزبعد از ظهر باید بازی عقب‌افتاده خود مقابل گسترش فولاد را در تبریز برگزار کند.
کمک کی‌روش به برانکو

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند با بازگشت سردار آزمون به تیم ملی، مهدی طارمی هم در ترکیب اصلی قرار نگیرد و استراحت کند اما این اتفاق نیفتاد و کی‌روش یک بار دیگر از زوج او و سردار در خط حمله استفاده کرد. در ادامه با تعویض دقیقه 57 محمد انصاری که البته سوال برانگیز بود و باعث تضعیف دفاع تیم ملی هم شد، خیال پرسپولیسی‌ها کمی راحت شد و وحید امیری هم در 15 دقیقه پایانی بازی به میدان رفت تا پرسپولیسی‌ها از استراحت نسبی بازیکنان‌شان در بازی مقابل سوریه راضی باشند. در واقع سه شنبه شب فقط طارمی 90 دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و احتمالا فردا شرایط قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس را نخواهد داشت اما بیرانوند که دروازه‌بان بود و زیاد خسته نشد، به همراه انصاری و امیری می‌توانند به تشخیص برانکو مقابل گسترش فولاد به میدان بروند.

کی‌روش با بازی دادن نصفه و نیمه به پرسپولیسی‌هایی که معمولا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می‌گیرند خواسته یا ناخواسته به برانکو و پرسپولیس کمک کرد. اتفاقی که برای استقلالی‌ها و منصوریان هم افتاد. البته شرایط برای استقلالی‌ها کمی متفاوت بود و آنها پیش از این هم کمتر در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می‌گرفتند و شاید هواداران استقلال انتظار بازی یک نیمه‌ای روزبه چشمی را هم نداشتند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید