پیشرفت پرسپولیسی ها در گلزنی

کدخبر: ۱۸۲۴۶۶
شروع این فصل مهاجمان پرسپولیس، بهتر از بهترین خط حمله سال قبل لیگ بود. پرسپولیس که لیگ گذشته بهترین خط حمله لیگ را با ۴۶ گل زده به نام خود ثبت کرد، در پنج هفته ابتدایی لیگ فقط چهار گل زده بود. تیم برانکو به سایپا، فولاد، گسترش‌ و صبای قم گل زد و در بازی مقابل تراکتورسازی هم موفق نشد گلی به حریف بزند. پرسپولیس سال قبل در شش هفته ابتدایی لیگ، به هیچ تیمی بیشتر از یک گل نزده بود. در حالی که این فصل فقط سیاه‌جامگان کمتر از دو گل از پرسپولیس دریافت کرده. فولاد و تراکتوسازی هر کدام دو گل از پرسپولیس خوردند و نفت تهران و گسترش‌فولاد هم مقابل پرسپولیس سه گل دریافت کردند.
پیشرفت پرسپولیسی ها در گلزنی

به گزارش سایت نود، پرسپولیس پارسال هم در پنج هفته ابتدایی لیگ، با گسترش‌فولاد در تبریز بازی داشت. در آن مسابقه تیم برانکو یک گل به لطف اشتباه فرناندو دخسوس وارد دروازه حریف کرد. ولی حالا در این فصل در تبریز سه گل به گسترش‌فولاد زد تا حرفی در برتری‌اش باقی نماند. 

تیم اقتصادی سال قبل، امسال به هیچ تیمی رحم نمی‌کند. پرسپولیس در این فصل لیگ برتر، یازده گل زده، یعنی نزدیک به سه برابر آمار گلزنی تیم در پنج هفته ابتدایی سال قبل. حتی در دیدار سوپرجام هم پرسپولیس سه گل زد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در آسیا هم با وجود دریافت دو گل، به همین اندازه هم به حریف گل زد. فعلا تیم برانکو تهاجمی‌تر از سال گذشته شده. اتفاقی که اگر ادامه پیدا کند، می‌تواند فصلی رویایی‌تر از سال قبل را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید