بارسلونا به قصد گرفتن انتقام به مصاف یوونتوس می‌رود

کدخبر: ۱۸۲۹۳۱
امشب و در شروع مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی مهم بارسلونا میزبان یوونتوس ایتالیا است.سرمربی بارسلونا از انگیزه انتقام‌گیری در اولین بازی فصل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.
بارسلونا به قصد گرفتن انتقام به مصاف یوونتوس می‌رود

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در آستانه جدال تیمش با یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از تلاش برای گرفتن انتقام شکست و حذف توسط تیم ایتالیایی در فصل گذشته سخن گفت.

 او اظهار داشت:یوونتوس تیمی بسیار قدرتمندی است که فصل قبل بارسا را حذف کرد. ما در ابتدای بازی با فشار زیادی روبرو هستیم اما باید بر این شرایط غلبه کنیم.امیدوارم بازیکنان من بهترین بازیکن ممکن را انجام بدهند. برای برتری و انتقام شکست فصل قبل به میدان می‌رویم پس انگیزه زیادی داریم. فصل گذشته شرایط خوبی نداشتیم اما این بار در بهترین وضعیت ممکن به مصاف رقیب می‌رویم. می‌دانم آن‌ها هم در ایتالیا وضعیتی شبیه ما دارند و فصل را خیلی خوب شروع کرده‌اند، با این حال دلیلی برای ترس وجود ندارد. با تمام قوا به میدان می‌رویم. این فصل هواداران از ما انتظارات زیادی دارند و امیدوارم با یک نتیجه خوب در اولین بازی فصل در لیگ قهرمانان آن‌ها را بیش از پیش شاد کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید