خاطره حدادعادل از یکشنبه سیاه مجلس و نظرش در مورد رئیس جمهوری سابق

کدخبر: ۱۸۳۲۱۰
مهمان این هفته برنامه «دست خط» غلامعلی حداد عادل عضو تشخیص مصلحت نظام، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود.
خاطره حدادعادل از یکشنبه سیاه مجلس و نظرش در مورد رئیس جمهوری سابق

غلامعلی حدادعادل در این برنامه به پرسش های صریحی پاسخ های صریح داد. وی در پاسخ به این سوال که در دوران مجلس روزی بود که ناراحت شده باشید و کاری هم نتوانسته باشید انجام دهید؟ گفت:

در دوره مجلس هفتم اتفاقی با این شدت که شما می‌گویید، رخ نداد. روزی که آقای احمدی‌نژاد به مجلس آمد- آن یکشنبه سیاه - روز سختی بود. خاطره ای از ان روز دارم که خوب است مردم بدانند.

وقتی آن فضا ایجاد شد، آقای نوباوه – که من خیلی ایشان را دوست دارم - پیش من آمد و با چشم اشکبار گفت من این وضعیت که پیش آمد تفالی به قرآن زدم. مستاصل شده بود و قرآن را باز کرده بود.

صفحه قرآن باز بود، به من نشان داد. آیه بالای صفحه این بود که «ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم» یعنی به جان هم نیفتید که قدرتتان از دست برود و اقتدارتان نابود شود و آبرویتان برود. این نصیحت قرانی بود.

وی همچنین در مورد محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق گفت :  آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید