فرضیه ضد علی دایی دوباره قوت گرفت

کدخبر: ۱۸۳۳۶۳
باخت عجیب و غریب سایپا به پدیده آن هم با نتیجه 3-0 یک بار دیگر فرضیه‌ای تکراری درباره علی دایی را مطرح کرد.
فرضیه ضد علی دایی دوباره قوت گرفت

 دایی در سال‌های گذشته هدایت تیم‌هایی مثل صبای قم و نفت تهران را بر عهده داشت. او در هر دو فصل در آخرین روزهای منتهی به آغاز فصل، به عنوان سرمربی این دو تیم معرفی شد و به همین دلیل فرصت برگزاری تمرینات بدنسازی پیش فصل را از دست داد. همین اتفاق باعث شد تا هم صبا و هم نفت در هفته های آغازین نتایج خوبی بگیرند و در ادامه فصل با کم آوردن بازیکنان از نظر بدنی، افت نتایج این دو تیم آغاز شود.

این اتفاقات یعنی افت بدنی و افت نتایج، در دو فصل گذشته معمولا از نیم‌فصل دوم شروع می‌شد اما امسال در سایپا همه چیز خیلی زود آغاز شده است و عجیب اینکه امسال تنها سالی بود که دایی خیلی زود تیمش را مشخص کرد و تمرینات پیش فصل را زودتر از خیلی از تیم‌ها آغاز کرد. نتیجه اما کاملا غیر منتظره بود. سایپا بعد از 3 برد و یک مساوی در 4 هفته اول، دو باخت بد مقابل تراکتورسازی و پدیده را تجربه کرد.

 آنها حتی در جام حذفی هم مغلوب تیم لیگ یکی اکسین البرز شدند تا دایی دیگر شانس قهرمانی در جام تخصصی خود را هم نداشته باشد. این در حالی است که سایپای علی دایی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هفدهم است و مشکلات تیم‌های دیگر را هم ندارد. اما در همین شرایط نسبتا خوب، روزهای بد دایی خیلی زودتر از فصل‌های قبل شروع شده و همین باعث تایید فرضیه‌ای است که در این سال‌ها همواره درباره او مطرح شده است. این که دایی مربی خیلی خوبی نیست و بیشتر مدیری موفق و کاربلد است. به نظر می‌رسد اگر امسال هم همه چیز مثل دو فصل قبل باشد این فرضیه دیگر نیازی به اثبات نخواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید