روزگار عجیب ذوب شدگان در«علیمنصور» ! +عکس

کدخبر: ۱۸۳۳۶۸
این روزها علیرضامنصوریان هواداری ندارد. تمام کسانی که به عشق این مربی به استادیوم می رفتند و یا از پای کانال تلویزیون بازی های استقلال را تماشا می کردند دست از حمایت وی کشیده و خواستار اخراج آن شده اند. اینها کسانی بودند که زمانی سینه چاک این مربی بودند و از بودن « داش علی» در این تیم احساس غرور می کردند.
روزگار عجیب ذوب شدگان در«علیمنصور» ! +عکس

بد نیست حالا که تقریبا همه هواداران استقلال خواهان کنار رفتن منصوریان هستند این تصویر را هم ببینند.

حمایت از منصوریان

 این همان بنر روزشمار معروفی است که در روز پیروزی 1-0 نفت منصوریان مقابل استقلال قلعه‌نویی در سکوهای ورزشگاه دیده می‌شد. در کمتر از 2 سال اوضاع کاملا عوض شده و منصوریان از چشم همه استقلالی‌ها افتاده است. البته این اتفاقی است که در آن هواداران استقلال هم به اندازه مدیران این باشگاه و البته خود منصوریان مقصر هستند. همان هوادارانی که با این بنر و بنرهایی با مضمون‌های مشابه و حتی عجیب و غریب‌تر مثل: «به انتظار فصل تو، تمام فصل‌ها گذشت»، به منصوریان به چشم یک ناجی و قهرمان نگاه می‌کردند و امروز برای انتشار خبر برکناری اش لحظه شماری می کنند!

حمایت از منصوریان

در قعرنشینی استقلال و شرمساری امروز هوادارانش، شاید کمترین تقصیر متوجه منصوریان است. بیشتر از هر کسی مدیرانی مقصرند که سرمربی جدید را با دیدن فضای سکوها انتخاب کردند و در مرحله بعد همان هوادارانی مقصرند که از منصوریان توقعی بیشتر از قلعه‌نویی و مظلومی داشتند! در این میان منصوریان کمترین گناه و تقصیر را دارد. او با روش و سیستم خودش استقلال را اداره کرد و برای این تیم کم نگذاشت. در حقیقت آنهایی برای استقلال کم گذاشتند که دو سال پیش می‌توانستند انتخاب بهتری داشته باشند اما ترجیح دادند با سکوها همراه شوند تا سکوها هم با آنها همراه بمانند.    

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید