رقم دستمزد منصوریان لو رفت

کدخبر: ۱۸۳۴۱۴
در روزهایی که بحث برکناری علیرضا منصوریان به اوج خود رسیده است ذکر این نکته ضروری است که او از روشی خاص توانسته تمام پول قرارداد امسال و سال و گذشته اش را بگیرد.
رقم دستمزد منصوریان لو رفت

در روزهایی که بحث برکناری علیرضا منصوریان به اوج خود رسیده است ذکر این نکته ضروری است که او از روشی خاص توانسته تمام  پول قرارداد امسال و سال و گذشته اش را بگیرد.

 علیرضا منصوریان اول فصل گذشته با قرارداد 3 میلیارد و 600 میلیونی به مدت 3 سال هدایت استقلال را برعهده گرفت. شکل قرارداد او به این صورت است که منصوریان باید برای سال اول یک میلیارد، سال دوم یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای سال سوم یک میلیارد و 400 میلیون تومان دریافت کند تا به این شکل جمع کل قرارداد او برای 3 سال به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برسد.

گفته می شود منصوریان تمام پول 2 فصل خود را که مبلغ آن 2 میلیارد و دویست میلیون تومان می شود از بانک کوثر به صورت وام دریافت کرده  است و با این شرایط حساب او با باشگاه تا پایان فصل تسویه است. گفته می شود باشگاه استقلال تعهد کرده است پول قسط وام منصوریان را پرداخت کند تا به این شکل سرمربی جوان آبی ها تمام پولش را گرفته باشد.

در روزهایی که بازیکنان استقلال چندان از پرداختی های خود راضی نیستند و تا همین هفته گذشته بازیکنان به شدت از مشکلات مالی ناراحت بودند، این موضوع می تواند نارضایتی آنها را بیشتر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید