هفته به هفته

اولتیماتوم باشگاه استقلال به کی رفته ؟

کدخبر: ۱۸۳۴۳۱
مدیران استقلال اولتمیاتوم دیگری به منصوریان دادند تا بتواند در بازی با ذوب آهن نتیجه بگیرد. این دومین اولتیماتوم هیات مدیره به سرمربی تیم است و این موضوع هفته به هفته شده است!
اولتیماتوم باشگاه استقلال به کی رفته ؟

هیات مدیره استقلال بعد از یک روز کش و قوس و فرار از رسانه ها با برگزاری جلسه ای مخفی یک هفته دیگر به علیرضا منصوریان برای متحول کردن استقلال فرصت داد. مدیران استقلال البته در بیانیه خود اشاره ای به کنار گذاشتن رحمتی و جباری نداشتند و تنها به این موضوع اشاره کردند که تکلیف سرمربی استقلال بعد از دیدار با ذوب آهن و در پایان هفته هفتم مشخص می شود.

مدیران استقلال در شرایطی این تصمیم را اتخاذ کردند و به نوعی یک هفته دیگر به منصوریان فرصت دادند که در گذشته نیز بعد از شکست برابر پدیده، اولتیماتوم دو هفته ای به سرمربی استقلال دادند و حالا بعد از شکست منصوریان در دومین دیدار، باز هم فرصتی جدید به او دادند تا تیم بحران زده استقلال را متحول کنند. مدیران استقلال البته در بیانیه خود تلاش کردند تا از اعتبار پیشکسوتان باشگاه برای این تصمیم خود استفاده کنند اما در این جلسه هیچکدام از پیشکسوتان استقلال به جز جواد قراب که عضو دائم هیات مدیره است، حضور نداشتند.

مدیرعامل استقلال طی یک ماه گذشته با استفاده از روشی جدید و اولتیماتوم هفته به هفته آبی ها را در بحران شدیدی قرار داده است. با این شرایط نه کادرفنی وضعیت مشخصی دارند و نه هواداران و بازیکنان تکلیف خود را می دانند. تصمیمات مدیران استقلال طی این هفته تنها باعث شده تا آبی ها در لیگ برتر امتیازات زیادی را از دست بدهند و البته کمک کرده تا فعلا از شعار حیا کن رها کن در امان باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید