مورد عجیب داماد دونالد ترامپ / او 8 سال است به عنوان یک زن رای می دهد!

کدخبر: ۱۸۴۵۹۹
مجله اقتصادی وایرد فاش کرد که «جرد کوشنر» داماد و مشاور معتمد ترامپ که به' نجات بخش بحران خاور میانه' معروف است، در اوراق ثبت نام انتخاباتی سال 2009 خود را یک زن معرفی کرده و به عنوان یک زن رای داده است.
مورد عجیب داماد دونالد ترامپ / او 8 سال است به عنوان یک زن رای می دهد!

مجله اقتصادی وایرد روز پنجشنبه فاش کرد که طبق اسناد موجود در مرکز انتخابات ایالت نیویورک ' جرد کوری کوشنر' داماد و مشاور مورد اعتماد ترامپ در سال 2009 هنگام ثبت نام در اوراق انتخاباتی ،جنس خود را مونث اعلام کرده و تا کنون با همین جنسیت در انتخابات و از جمله انتخابات پدر زن خود رای داده است.

این که آیا کوشنر عمدا این اطلاعات نادرست را در اوراق مذکور به ثبت رسانده یا نه؟ هنوز روشن نیست اما طبق اسنادی که در مرکز انتخابات این ایالت موجود است، کوشنر یک زن شناخته می شود.

مجله مذکور با اشاره به این که کوشنر قبلا نیز در ارائه اطلاعات مربوط به خود مرتکب چنین اشتباهاتی شده است، برای نمونه به پرسشنامه های امنیتی ماه ژانویه امسال اشاره کرد که کوشنر به منظور گرفتن مصونیت اطلاعاتی در بخش مربوط به تماس های خود با شخصیت های خارجی، تعداد تماس ها را صفر اعلام کرده بود. اما در ماه ژوئیه هنگام تجدید این فورم به داشتن بیش از صد ها تماس با مقامات خارجی اشاره کرده و اطلاعات قبلی را حاصل یک اشتباه ذکر کرده بود.

اینکه کوشنر با دادن اینگونه اطلاعات غلط هدفی را دنبال می کند و یا نه؟ هنوز روشن نیست، اما سئوالی که اهمیت دارد این است که چگونه شخصی که در هنگام پر کردن یکی از مهمترین اوراق اطلاعاتی جنسیت خود را اشتباه اعلام می کند، قابلیت حل بحرانی مثل بحران فلسطین را دارد که نزدیک به 60 دهه لاینحل مانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید