آغازعرضه گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ

کدخبر: ۱۸۵۱۷۰
سامسونگ از روز پنجشنبه رسماً عرضه «نسخه تجاری» (Enterprise Editions) دو پرچمدار فعلی خود گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 را آغاز کرد. این محصول در حال حاضر تنها در کشور آلمان قابل خریداری است اما به زودی در دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
آغازعرضه گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ

امنیت، به روز بودن و پشتیبانی عالی فاکتورهایی هستند که کمپانی ها و سایر مشتریان تجاری پیش از خرید گجت های مختلف برای کسب و کار خود به آن توجه می نمایند. کمپانی سامسونگ نیز دقیقاً با همین رویکرد اقدام به عرضه نسخه تجاری پرچمداران محبوب خود کرده است.

نسخه انترپرایز موبایل های کره ای از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با نمونه استاندارد خود ندارند، اما در بعد نرم افزاری سامسونگ متعهد شده که تا سه سال پشتیبانی نرم افزاری از ویژگی امنیتی Knox و ارائه آپدیت های سیستم عامل را بر عهده داشته باشد. ضمن این که در این مدت آپدیت های امنیتی و رفع باگ هم به صورت ماهانه و منظم ارائه خواهند شد.

نسخه های استاندارد گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 از دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش سامسونگ برخوردار هستند، اما در نسخه تجاری این دو موبایل محبوب و پرفروش مدت مذکور به سه سال افزایش خواهد یافت.

این دو محصول در حال حاضر تنها از طریق اپراتور «Data Mobile» در کشور آلمان قابل خریداری هستند. هنوز برنامه عرضه آنها در سایر نقاط دنیا اعلام نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید