تاکید به اخراج بارسلونا از فوتبال اسپانیا

کدخبر: ۱۸۵۲۸۶
خاویر تباس رییس سازمان فوتبال اسپانیا یک بار دیگر تاکید کرد که در صورت استقلال کاتالونیا، بارسلونا نمی تواند فصل بعد در لالیگا به میدان برود.
تاکید به اخراج بارسلونا از فوتبال اسپانیا

یکشنبه گذشته با وجود مخالفت دولت اسپانیا و سرکوب پلیس، همه پرسی استقلال کاتالونیا در شهرهای این ایالت برگزار شد. گفته می شود که مسئولان این ایالت قصد دارند به زودی اعلام استقلال کنند و این ادعا یک طرفه و بدون توجه به خواسته دولت اسپانیا خواهد بود.

 خاویر تباس در همین رابطه گفت:« راستش را بخواهید تا همین چند وقت پیش تصور لالیگا بدون بارسا و اسپانیول برایم غیرممکن بود؛ ولی با توجه به شرایط فعلی، حالا این مهم را دور از ذهن نمی دانم. اگر شورش مسئولان کاتالونیا به استقلال ختم شود، متاسفانه نه بارسا، نه اسپانیول و نه خیرونا جایی در لالیگا نخواهند داشت. تیم های تاراگونا و خیمناستیک نیز از دسته های پایین تر کنار گذاشته خواهند شد.واضح است که لالیگا از این حیث ضرر خواهد دید؛ ولی در درازمدت سعی در کم کردن این زیان خواهیم داشت. البته برای هیچ کدام از این تیم ها در فصل جاری مشکلی ایجاد نخواهد شد ولی فصل بعد با توجه به قوانین ورزش اسپانیا جایی در لالیگا نخواهند داشت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید