امیدواری سوری‌ها به تغییر نتیجه و برگشتن به جام جهانی فوتبال !

کدخبر: ۱۸۵۶۹۰
تیم ملی فوتبال سوریه دیروز و در بازی برگشت مسابقه پلی اف انتخابی جام جهانی در آسیا با باخت 2بر1 به استرالیا امیدهایش برای حضور در جام جهانی روسیه را از دست داد. اما احتمال کمی وجود دارد که این تیم دوباره به این مسابقات بازگردد.
امیدواری سوری‌ها به تغییر نتیجه و برگشتن به جام جهانی فوتبال !

کانون هواداران تیم ملی سوریه مدعی شد که فیفا موضوع تغییرداوراصلی بازی سوریه با استرالیا را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون هواداران تیم ملی سوریه مدعی شد و نوشت: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) درخواست کرده است دلیل تغییر روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی دیدار سوریه با استرالیا در زمان حساس بررسی شود زیرا این داور ازبک در لحظات حساس بازی جای خود را به کمک داور داد.

فیفا همچنین خواستار بررسی کیفیت چمن ورزشگاه سیدنی شد زیرا مناسب تیم ملی سوریه نبود و شک‌هایی وجود دارد که بازیکنان تیم ملی استرالیا برای این چمن بلند کفش‌هایی با استوک هایی بلند که مخصوص این نوع چمن است پوشیده بودند اما بازیکنان سوریه از این موضوع اطلاع نداشتند به همین خاطر در طول بازی بسیار زمین می‌خوردند.

درصورت اثبات این موضوع  نتیجه بازی استرالیا با سوریه لغو می‌شود و بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع سوری‌ها اعلام خواهد شد. البته فیفا در تغییر نتیجه بازی های وسواس بسیار زیادی دارد و این موضوع نیز به احتمال زیاد از سوی این نهاد رد خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید