نگذاشتند شفر جواب بدهد!

کدخبر: ۱۸۵۹۹۳
مدیر رسانه‌ای استقلال اجازه نداد سرمربی این تیم به سوالی که به نوعی به فرهاد مجیدی ارتباط داشت پاسخ بدهد و رفتار او تمایل شفر به آوردن مجیدی و ممانعت مدیران استقلال را تایید می‌کند.
نگذاشتند شفر جواب بدهد!

بعد از آمدن وینفر شفر به استقلال شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم به عنوان مربی هم بر سر زبان‌ها افتاد چرا که مجیدی زمانی بازیکن شفر بوده است و به نظر می‌رسد ارتباط خوبی هم با او دارد.

در کنفرانس خبری بعد از بازی استقلال-فولاد خبرنگاری از شفر پرسید که آشنایی او با بهنام برزای و درخواست او برای بازگشت این بازیکن به توصیه فرهاد مجیدی بوده یا نه؟ مجیدی و برزای ارتباط خوبی با هم دارند و به همین دلیل این شک وجود داشت که او برزای را به وینفرد شفر معرفی کرده است.

با این وجود مدیر رسانه‌ای استقلال بعد از این سوال دخالت کرده و اجازه نداده سرمربی استقلال به این سوال جواب بدهد.او خطاب به خبرنگار گفته بود طبق قانون سوالات باید درباره بازی باشد. شفر هم بعد از او نظر مدیر رسانه‌ای استقلال را تایید کرده و گفته سوالات باید درباره بازی باشد. رفتاری که می‌تواند نشانه‌ای از درست بودن شایعه تمایل شفر به آمدن مجیدی و مخالفت باشگاه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید