یوز جوان ؛ چهره روز فوتبال ایران

کدخبر: ۱۸۶۰۰۰
یکی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است.پیش از آن حضور در هند هم در لیگ برتر بازی کرده بود و حتی یک گل هم زده بود. جام جهانی نوجوانان اما نقطه عطف زندگی فوتبالی او است.
یوز جوان ؛  چهره روز فوتبال ایران

یونس دلفی از موثرترین بازیکنان تیمی بوده که تا اینجا 3 گل به گینه، 4 گل به آلمان و 2 گل به کاستاریکا زده است. ملی‌پوش نوجوان ایران، شروع خوبی در این جام نداشت. اولین بازی روبه‌روی گینه بود و نمایش ناامیدکننده دلفی باعث تعویض او پیش از گل‌های ایران شد.

از بازی با آلمان بود که او درخشش خود را آغاز کرد. بازها برای ایران موقعیت ساخت، دو گل زد و یک پاس گل داد تا چشم‌ها را خیره کند. بازی با کاستاریکا برای او فرصت دوباره‌ای برای درخشیدن بود. او هر دو پنالتی ایران را که غبیشاوی و طه شریعتی به گل تبدیل کردند گرفت. دلفی جوان، همین حالا هم احتمالا مورد توجه باشگاه‌هایی است که روی جام جهانی‌های سنین پایه برای انتخاب بازیکن آینده‌شان حساب می‌کنند و بالاتر رفتن تیم ملی که صدرنشین گروه‌اش شده احتمال بالا رفتن پله‌های پیشرفت را برای او و چند بازیکن دیگر تیم ملی بیشتر هم می‌کند. استقلال خوزستان حالا کار سختی برای حفظ یونس دلفی خواهد داشت. استعداد ویژه‌ای که باید پیشرفت را جست‌وجو و سیری‌ناپذیر دنبال کند. 

مصدوم شدن و تعویض او حالا در بازی با کاستاریکا، حالا بزرگترین نگرانی چمنیان و هواداران تیم ملی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید