سامسونگ به دنبال بهبود دستیار صوتی خود است

کدخبر: ۱۸۶۰۰۱
آخرین به روزرسانی نرم افزاری سامسونگ به کاربر این امکان را می دهد تا دکمه فیزیکی دستیار صوتی بیکسبی تعبیه شده روی موبایل های پرچمدار گلکسی را به صورت کامل غیرفعال کند. در واقع کاربران یا می توانند بیکسبی را با فشار دکمه ای در چپ فعال سازی کنند یا اینکه اصلاً آن را فعال نکنند.
سامسونگ به دنبال بهبود دستیار صوتی خود است

سامسونگ ظاهراً تیمی کوچک را مسئول توسعه بیکسبی کرده است و این تیم برای ماه ها در تلاش بوده تا دستیار صوتی سامسونگ را با زبان انگلیسی سازگار کند. به همین خاطر، سامسونگ از که سرعت توسعه دستیار دیجیتالی خود اطمینان ندارد، تصمیم گرفت از ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند پرهیز کند.

به نظر می رسد که کمپانی کره ای از سرعت پیشرفت بیکسبی مایوس شده است و چونگ- ایو-سئوک، مدیر آزمایشگاه پلتفرم موبایل شعبه سامسونگ را جایگزین ری این-جونگ، مدیر واحد توسعه بیکسبی کرده است. سامسونگ می گوید که ری کماکان به نظارت بر توسعه نرم افزارها ادامه می دهد و ورژن بعدی بیکسبی هفته آتی در سان فرانسیسکو رونمایی می شود.

گفتنی است که ورژن بعدی بیکسبی، درون دادهایی از Viv دارد که مدتی پیش توسط سامسونگ خریداری شد. این حرکت قطعاً سبب خواهد شد بیکسبی به بازار آمریکا نزدیک تر شود و با در نظرگیری مشکلات سامسونگ در پیاده سازی زبان انگلیسی و سرویس های محلی، تیمی از سیلیکون ولی می تواند مشکلات فعلی را برطرف کرده و بیکسبی را بهبود بخشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید