یک تغییر عجیب در تیم شفر

کدخبر: ۱۸۶۴۷۴
وینفر شفر، سرمربی استقلال عصر دیروز در تمرینات این تیم از فرشید باقری در خط دفاعی استفاده کرده است. اقدامی که احتمال انتقال دومین هافبک دفاعی استقلال به خط دفاعی را افزایش می‌دهد.

با مصدوم شدن پژمان منتظری، روزبه چشمی یک خط عقب‌تر رفت و جایگزین او در خط دفاعی شد. بعید است که حتی با بازگشت منتظری هم چشمی دوباره به خط میانی برگردد. از هفته گذشته، امید ابراهیمی که انتخاب اول استقلال در پست هافبک دفاعی است به ترکیب اصلی استقلال برگشته است. او از ابتدای فصل مصدوم بود و به تناوب، امید نورافکن، روزبه چشمی و فرشید باقری در این پست بازی کرده‌اند. بازگشت او به معنای نیمکت‌نشین شدن امید نورافکن یا فرشید باقری بود. در بازی گذشته استقلال مقابل فولاد هم این نورافکن بود که بیرون نشست و بازی باقری و ابراهیمی را تماشا کرد.

وینفرد شفر اما در تمرین استقلال راه‌حلی را برای بازی دادن هر 4 هافبک دفاعی خود آزمایش کرده است. ورزش3 خبر داده که او از فرشید باقری در خط دفاعی استفاده کرده است. جواب دادن باقری در این پست می‌تواند نورافکن را به ترکیب اصلی برگرداند و به این ترتیب دومین هافبک دفاعی استقلال هم یک خط عقب‌تر برود.

حضور باقری در دفاع یک مزیت برای استقلال هم خواهد داشت. او بازیکنی است که از همان خط دفاعی می‌تواند تیم را به جلو هدایت و بازی‌سازی کند. احتمال دارد شفر در بازی جام حذفی ترکیب جدید مورد نظرش را امتحان کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید