سقوط آزاد «آندو» در فوتبال ایران

کدخبر: ۱۸۶۹۳۱
کاپیتان سابق تیم ملی روزهای بدی را در فوتبال ایران سپری می کند.او در حال سقوط آزاد است.
سقوط آزاد «آندو» در فوتبال ایران

کنار گذاشته شدن از سوی فیروز کریمی! این آخرین خبر بدی است که درباره آندرانیک تیموریان منتشر شده است و به نظر می‌رسد هافبک سابق تیم ملی دیگر کم‌کم باید به فکر خداحافظی از فوتبال باشد. او به روزهای آخر فوتبال خود نزدیک شده است و عجیب این که او تا همین یک سال پیش بازیکن تیم ملی بود و همه این اتفاقات بد برای او فقط در یک سال رخ داده است و این می‎تواند یک رکورد عجیب برای او محسوب شود.

تیموریان تقریبا یک سال پیش یعنی 20 مهر ماه 1395 به عنوان بازیکن جانشین در بازی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی، برای آخرین بار با پیراهن تیم ملی ایران به میدان رفت. کسی فکر نمی‌کرد این آخرین بازی آندو برای تیم ملی باشد اما یک ماه بعد او در فهرست کی‌روش برای بازی با سوریه جایی نداشت. البته سرمربی تیم ملی اعلام کرد آندو باز هم به تیم ملی دعوت خواهد شد اما این اتفاق دیگر نیفتاد.

به نظر می‌رسید کی‌روش مشکلی با تیموریان نداشت و قصد داشت باز هم او را به تیم ملی فرا بخواند اما دوران افت او آغاز شده بود. تیموریان در ماشین‌سازی کمکی به این تیم نکرد و پروژه پیوستنش به استقلال در نیم‌فصل دوم به دلیل محرومیت استقلال در نقل و انتقالات ناکام ماند و مجبور شد به نفت برود. او یک دقیقه پس از اولین حضورش در پیراهن نفت، پاس گل داد تا بازگشتی درخشان داشته باشد اما برای دیدن دومین پاس گل آندو باید تا فینال جام حذفی صبر می‌کردیم. او در این بازی روی یک ضربه ایستگاهی پاس گل قهرمانی نفت را به سجاد شهباززاده داد و پس از قهرمانی نفت از این تیم جدا شد.  

آندو بعد از آغاز رقابت‌های لیگ هفدهم به گسترش فولاد پیوست اما خیلی زود مصدوم شد و پس از اخراج لوکا بوناچیچ و حضور فیروز کریمی در این تیم، روز پنجشنبه توسط این سرمربی از تیم کنار گذاشته شد. اتفاقی که البته به گفته هوشنگ نصیرزاده هنوز قطعی نیست ولی نشانه روشنی از نزدیک شدن آندو به نقطه پایان است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید