امیدواری شفر‌ به سر حال بودن هافبک خلاق خود برای دربی

کدخبر: ۱۸۷۰۳۹
سرمربی استقلال برای بازی دربی پایتخت امید زیادی بر روی خلاقیت و بازی سازی هافبک خود دارد.
امیدواری شفر‌ به سر حال بودن هافبک خلاق خود برای دربی

فرشید اسماعیلی، بهترین بازیکنان استقلال در مسابقه با نساجی قائمشهر بود. او با انرژی و انگیزه فوق‌العاده‌ای در زمین حاضر شد و از پاس اشتباه مدافعان حریف به بهترین شکل برای عبور دادن توپ از روی خط دروازه روشنگر استفاده کرد. دقایقی قبل از به ثمر رساندن اولین گل مسابقه، فرشید صاحب یک فرصت طلایی برای گلزنی شد اما ضربه سر دیدنی او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. فرصت خوب فرشید، با سانتر استثنایی داریوش شجاعیان رقم خورده بود. هافبکی که در طول مسابقه چند بار توپ را روی دروازه ارسال کرد و به هر ارسال، هنر ناب‌اش را به نمایش گذاشت.

 بر خلاف نمایش کسل‌کننده در برابر فولاد، ردپای مرد آلمانی در مسابقه استقلالی‌ها با نساجی در ترکیب این تیم دیده شد. به نظر می‌رسد احیای داریوش، اولین قدم مهم وینفرد روی نیمکت تیم جدیدش باشد. این مربی در اولین جلسه‌های تمرینی با تکنیک کم‌نظیر داریوش و حرکات غیرقابل پیش‌بینی او به وجد آمده بود و بالاخره توانست این کیفیت را از زمین تمرین به زمین مسابقه منتقل کند. 

شجاعیان در دوران تاریک منصوریان، نه برای تیمش گل زد و نه در پاس گل دادن موفق بود اما خروج علیمنصور انگار او را از قفس رها کرد تا با دوباره با همان تکنیک و طراوت آشنا فوتبال بازی کند. ستاره سابق گسترش، به خودش آمده و خیلی زود در بزرک‌ترین بازی فصل محک خواهد خورد. او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا دوباره شانس بازی در تیم ملی را به دست بیاورد و کارهای زیادتری برای آن‌که ثابت کند ارزش پرداخت هزینه نجومی امضای قرارداد را برای استقلال داشته است. شجاعیان اگر به بهترین فرم فوتبال‌اش برسد، گره‌های زیادی را از بازی آبی‌ها باز خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید