نقوی حسینی: کنگره با برجام کاری ندارد

کدخبر: ۱۸۷۶۲۹
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درمورد آینده برجام گفت:ما خواهان اجرای برجام هستیم و معتقدیم که برجام باید حفظ شود و کشورهای اروپایی عضو۵+۱ نیز همین موضوع را که ما به برجام متعهد خواهیم ماند رسما اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران رفتار اروپایی‌ها را درمیدان عمل خواهید سنجید که آیا  در میدان عمل هم آنچه اعلام می کنند اتفاق خواهد افتاد یا نه. بویژه این دوماه اخیر برای ایران در سنجش رفتار اروپایی ها بسیار مهم است یعنی ۶۰ روز آینده که کنگره وقت دارد که نظرش را بدهد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس بیان کرد:در این مدت ما باید رفتار اروپاییان را تحت نظر داشته باشیم که اگر اروپاییان به آن چیزی که می گویند عمل کنند، برجام باید حفظ شود ولی اگر اروپاییان به آنچه می گویند عمل نکنند که ما بعید می دانیم عمل کنند قطعا جمهوری اسلامی ایران تصمیم دیگری خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم ستون اروپاییان به تعبیرمقام معظم رهبری قابل تکیه دادن نیست و دردقیقه ۹۰ فرو می ریزد .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش می‌کنیم کنگره امریکا یک تحریم گسترده را علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت وبابرجام کاری نخواهند داشت اما باید بدانند که با هرتحریم جدیدی قطعا برجام نقض خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید