العبادی آغاز عملیات آزادسازی «القائم» را اعلام کرد/ فرار داعشی‌ها به‌سمت مرزهای سوریه

کدخبر: ۱۸۷۷۵۶
نخست‌وزیر عراق بامداد امروز آغاز عملیات آزادسازی شهرستان القائم در الانبار را اعلام و تأکید کرد که داعشی‌ها دو گزینه بیشتر ندارند یا مرگ یا تسلیم شدن.
العبادی آغاز عملیات آزادسازی «القائم» را اعلام کرد/ فرار داعشی‌ها به‌سمت مرزهای سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «السومریه‌نیوز»، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، بامداد امروز ــ پنجشنبه ــ در بیانیه‌ای آغاز عملیات آزادسازی شهرستان القائم را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است، نیروهای قهرمان عراقی برای نابود کردن آخرین پایگاه تروریست‌ها در عراق، عملیات آزادسازی القائم، «راوه» و روستاها و شهرک‌ها در غرب الانبار را آغاز کردند.

العبادی افزود: «آنچه را قبلاً گفته‌ایم تکرار می‌کنیم؛ نبردهای ما گهواره‌های پیروزی (برای ما) و شکستی فضیحت‌بار برای داعش شده است».

نخست‌وزیر عراق تأکید کرد: «داعشی‌ها گزینه‌ای به‌جز مرگ یا تسلیم شدن ندارند».

براین‌اساس، عملیات آزادسازی القائم و راوه از سه محور و با مشارکت نیروهای مشترک عراقی آغاز شده است.

ستاد اطلاع‌رسانی جنگ در عراق، عصر دیروز از پرتاب صدها هزار اطلاعیه بر القائم و راوه خبر داد و گفت که این اطلاعیه‌ها حاوی توصیه‌هایی به اهالی این مناطق جهت دور شدن از مواضع داعشی‌ها بوده است.

در همین راستا، «اسکای‌نیوز» گزارش داد که عصر دیروز در آستانه آمادگی نیروهای عراقی برای آزادسازی القائم و پیشروی این نیروها از محور راوه به‌سمت هدف، عناصر گروه تروریستی داعش به‌صورت گروهی از این شهرستان به‌سمت مرزهای سوریه فرار کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید