خبر خوب برای ستاره استقلال و تیمش

کدخبر: ۱۸۷۸۶۰
در بازی دربی روزبه چشمی در قامت یک ستاره بود. او بارها به تیمش کمک کرد و مانع از دریافت گل های بیشتر شد. اما این بازیکن در پست غیر تخصصی خود بازی می کند و بازگشت او به پست دفاع میانی می تواند برای استقلالی ها نوید روزهای بهتری را داشته باشد.
خبر خوب برای ستاره استقلال و تیمش

پژمان منتظری، بعد از تعطیلات لیگ برتر برای روزهای فیفا به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد و شاید هیچ‌کس به اندازه روزبه چشمی از بازگشت منتظری خوشحال نشود.

چشمی، بعد از مصدوم شدن منتظری به خط دفاع استقلال برده شد و هیچ‌وقت به اندازه‌ای که در خط هافبک بازی می‌کرد برای این تیم کارایی نداشت. او به عنوان مداقع میانی چند باری روی گل‌های خورده استقلال مقصر بوده و سرعت کافی برای قرار گرفتن در این پست را نداشته است. با همه این‌ها هر دو سرمربی این فصل استقلال حضور او در دفاع را به لئوناردو پادوانی ترجیح داده‌اند و از او به عنوان جانشین پژمان منتظری استفاده کرده‌اند. با بازگشت منتظری، چشمی هم نفس راحتی خواهد کشید و فشاری که در پست مدافع میانی تحمل می‌کند از روی او برداشته خواهد شد. منتظری اواخر آبان به تمرینات استقلال اضافه می‌شود و چشمی احتمالا بین 3 یا 4 بازی دیگر مجبور خواهد بود به عنوان دفاع میانی بازی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید