ادامه مجادله پنالتی زدن در پرسپولیس +عکس

کدخبر: ۱۸۷۸۷۵
«پنالتی را من می‌زنم». این جمله‌ای است که در هر بازی پرسپولیس که داور به سود این تیم پنالتی اعلام می‌کند از زبان چند بازیکن قرمزها شنیده می‌شود.
ادامه مجادله پنالتی زدن در پرسپولیس +عکس

در پرسپولیس سال‌هاست که هیچ قانون ثابتی برای پنالتی‌زدن وجود ندارد. هر سال در ابتدای فصل یک پنالتی‌زن مشخص می‌شود و تا پایان فصل آن نام به ده نام دیگر تغییر پیدا می‌کند. مثل این فصل که پرسپولیس با فرشاد احمدزاده شروع کرد اما بعد از منشا حالا به علیپور رسیده است. به همین دلیل است که داستان «من بزنم» در همه بازی‌های پرسپولیس تکرار می‌شود و پنالتی را آن کسی می‌زند که بتواند طرف مقابلش را قانع کند! مثل دربی که علیپور پنالتی را زد چون توانست منشا را قانع کند.

پنالتی

منشا بعد از گل‌کردن اولین پنالتی در قرمزها این وعده را داد که در نهایت بلاتکلیفی در وضعیت پنالتی‌زنان پرسپولیس قرار است تمام شود اما او در بازی مقابل استقلال خوزستان پنالتی تیمش را از دست داد تا همه داستان به اولش بازگردد. علیپور بعد از آن در بازی مقابل نفت تهران در جام‌حذفی یک پنالتی موفقیت‌آمیز زد تا در دربی شانس بیشتری برای ایستادن پشت توپ داشته باشد و برنده دوئل من پنالتی بزنم در این بازی حساس شود. تا اطلاع ثانوی شاید پنالتی‌زن پرسپولیس نامش علی علیپور باشد، تا زمانی که شاید او هم توپ را به آسمان بکوبد.

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید