پرسپولیسی های محبوب و منفور!

کدخبر: ۱۸۸۳۵۴
امروز پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه تختی مقابل سایپا قرار می‌گیرد.
پرسپولیسی های محبوب و منفور!

علاوه بر علی دایی که سابقه بازی و مربیگری در پرسپولیس را دارد، دو بازیکن سایپا هم قبلا با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته‌اند. محمد عباس‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکن سایپا هستند که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و البته در حال حاضر شرایط متفاوتی در میان هواداران این تیم دارند.

عباس‌زاده در زمان حضور در پرسپولیس رابطه خوبی با هواداران داشت. او چند گل حساس برای پرسپولیس زد و البته شادی‌های بعد از گلش که هنوز هم ادامه دارد، همواره توجه هواداران پرسپولیس را به خود جلب می‌کرد. او بعد از جدایی اجباری‌اش از جمع سرخ‌ها، رابطه خوبش را با هواداران حفظ و از پرسپولیس در میادین مختلف مثل بازی‌های آسیایی و دربی تهران حمایت کرد. او رابطه خوبی هم با مرحوم هادی نوروزی داشت و به همین دلیل در میان هواداران پرسپولیس محبوبیتی کم‌نظیر و فوق‌العاده دارد.

اما شرایط برای محمدحسین کنعانی‌زادگان کاملا متفاوت است. او بعد از جدایی از پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفت و بعد از پایان دوران خدمت در اقدامی عجیب به استقلال پیوست و مصاحبه‌هایی علیه پرسپولیسی‌ها انجام داد. او وارد بازی 6 و 4 هم شد و با این کار او کاملا از چشم هواداران پرسپولیس افتاد و اغراق نیست اگر بگوییم او در میان پرسپولیسی‌ها منفور است. سرنوشت تلخ کنعانی‌زادگان در استقلال باعث شد تا او در پایان فصل علیه مدیران و مربیان این تیم هم مصاحبه کند و از استقلالی شدنش پشیمان شود. با این حال این مصاحبه‌ها هم باعث نشد تا هواداران پرسپولیس به او روی خوش نشان بدهند و حالا به نظر می‌رسد او برای محبوب شدن در میان آنها راهی سخت و طولانی دارد.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید