علیپور به رکورد طارمی رسید

کدخبر: ۱۸۸۵۴۲
علی علیپور، با گلزنی در چهارمین بازی پیاپی لیگ برتر به بهترین رکورد مهدی طارمی رسید.
علیپور به رکورد طارمی رسید

محرومیت مهدی طارمی، علی علیپور را تبدیل به ستاره اول پرسپولیس کرده و او خیلی زود توانسته جای خالی آقای گل لیگ را پر کند. علیپور با گلزنی به سایپا، برای چهارمین بازی پیاپی لیگ برتر توانست برای پرسپولیس گل بزند. او در جام حدفی هم گل دوم پرسپولیس به نفت را زد.

علیپور با گلزنی در این ۴ مسابقه، به بهترین رکورد طارمی با پیراهن پرسپولیس رسید. طارمی فصل پیش، در ۴ بازی پیاپی با پیکان، ماشین‌سازی، پدیده و ذوب آهن گل زد و بهترین رکوردش در زمینه گلزنی پیاپی در لیگ برتر را ثبت کرد. گل‌هایی که او را به عنوان آقای گلی لیگ برتر رساند. البته طارمی، در ۷ بازی از ۸ بازی پرسپولیس بین هفته‌های ۲۲ تا ۲۹ گل زد و اگر به صنعت نفت آبادان هم گل می‌زد، به رکورد گلزنی در ۸ بازی پیاپی می‌رسید اما در نهایت، رکورد او روی عدد ۴ باقی ماند.

علیپور در ۴ بازی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر با سپاهان، استقلال خوزستان، استقلال و سایپا گل زده و رکوردی مشابه طارمی دارد. او اگر بتواند هفته بعد دروازه پدیده را باز کند، به رکورد گلزنی در ۵ بازی پیاپی لیگ برتر می‌رسد و در روزهای نبود طارمی، رکوردی بهتر از او ثبت می‌کند.

فصل پیش، ساسان انصاری با گلزنی در ۷ بازی پیاپی لیگ برتر رکورد تاریخ لیگ در این زمینه را ارتقا داد و علیپور، حالا در مسیری قرار گرفته که شاید، به رکوردی بهتر از او برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید