بیرانوند تغییر موضع داد!

کدخبر: ۱۸۸۷۹۸
علیرضا بیرانوندی که بعد از بازی پرسپولیس و نفت در جام حذفی(تقریبا دو هفته پیش) مدعی شده بود قصد دارد به زودی قرارداد 10 ساله با باشگاهش امضا کند و تحت هیچ شرایطی از این تبم جدا نخواهد شد، بعد از بازی با سایپا مدعی شد قصد دارد برای گذراندن دوره سربازی راهی تراکتورسازی شود چرا که خانواده و خودش مهم‌تر از پرسپولیس هستند! اینکه چه مسائلی در این دو هفته پیش آمد که بیرانوند این قدر زود تغییر نظر داد بر می‌گردد به صحبت‌ها و اختلاف نظراتی که بین بیرانوند و وکیلش با مسئولان باشگاه پرسپولیس بوجود آمد.
بیرانوند تغییر موضع داد!

چند هفته پیش بود که در گزارش آوردیم که بیرانوند از عقد قرارداد 5 ساله با پرسپولیس پشیمان است و آن را مانعی بزرگ برای لژیونر شدن می‌داند. مخصوصا اینکه علی‌اکبر طاهری هم برای رضایت نامه او یک میلیون دلار قیمت گذاشته است.  وقتی باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد، بیرانوند به همراه وکیلش مسئولان باشگاه پرسپولیس را تهدید کردند که اگر مبلغ رضایت‌نامه‌اش را پایین نیاورده و حداقل بندی به قراردادش برای جدایی بی دردسر از پرسپولیس اضافه نکنند، او نیم فصل خودش را سرباز خواهد کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس این تهدید بیرانوند را اصلا جدی نگرفتند تا این بازیکن به شکل دیگری تهدید خود را عملی کند.

تغییر موضع

بیراوند که فکرش را نمی‌کرد تهدیدش رسانه‌ای شود، وقتی این اتفاق رخ داد و هواداران در شبکه‌های اجتماعی به او حمله کردند بعد از بازی با نفت از ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس و تمدید قرارداد 10 ساله صحبت کرد. جالب اینکه بیرانوند به خاطر مطرح کردن همین حرف‌ها از سوی وکیلش نیز بازخواست شد و بعد از آن مدتی سکوت اختیار کرد. بعد از این صحبت‌های بیرانوند، طاهری و ترکاشوند هم به این نتیجه رسیدند که این دروازه‌بان از موضع قبلی خود فاصله گرفته و به طور قطع در پرسپولیس خواهد ماند.

مصاحبه هدفمند

بیرانوند این بار برای مصاحبه کردن با وکیلش مشورت کرده و حرف‌هایی به زبان آورد که به نوعی مسئولان باشگاهش را تحت فشار قرار داد. او مدعی شد با مسدئولان باشگاه تراکتورسازی تماس داشته و یکی دو هفته از آنها وقت خواسته که جواب دهد. در حالی که هیچ یک از مسئولان باشگاه تراکتورسازی از جمله کاظم محمودی سرپرست این تیم این موضوع را تایید نکردند. حقیقت ماجرا همان است که به آن اشاره شد. بیرانوند به دنبال راهی برای کم کردن قراردادش با پرسپولیس و یا اضافه کرده بندی به ان برای جدایی بی‌دردسر از جمع سرخپوشان است و سربازی را بهانه خوبی برای رسیدن به این موضع قرار داده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا واکنشی به حرف‌های بیرانوند نشان نداده و علاقه‌ای هم به این کار ندارند اما باید دید این دروازه‌بان تصمیم خود را مبنی بر رفتن به سربازی عملی خواهد کرد یا اینکه ترفند او برای رهایی از قرارداد 5 ساله با پرسپولیس جواب خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید