حضور علیرضا حقیقی به جای بیرانوند در پرسپولیس غیر ممکن است

کدخبر: ۱۸۸۸۱۱
پس از اینکه بیرانوند گفت که به دلیل انجام خدمت سربازی قرار است در نیم فصل به تراکتور سازی برود برخی از رسانه ها به گمانه زنی در مورد جانشین او پرداخته و احتمال حضور علیرضا حقیقی به جای وی را محتمل دانستند اما به چند دلیل این جا به جایی میسر نمی شود.
حضور علیرضا حقیقی به جای بیرانوند در پرسپولیس غیر ممکن است

علیرضا بیرانوند پس از دیدار برابر سایپا در یک اظهارنظر جنجالی گفت در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد و برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتوسازی خواهد پیوست. او در واکنش به اینکه پرسپولیس به دلیل محرومیت نمی تواند دروازه بان جذب کند گفت:« من باید به فکر خودم باشم نه پرسپولیس.»

بعد از این اظهار نظر جنجالی هواداران پرسپولیس که بسیار عصبی به نظر می رسند به صفحه وی هجوم بردند و از بیرانوند انتقاد کردند. در همین حال شایعاتی مبنی برآمدن مجدد علیرضا حقیقی به پرسپولیس مطرح شد.اما به سه دلیل امکان بازگشت حقیقی به پرسپولیس نیست؛ نخست اینکه پرسپولیس از فصل فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم است و نمی تواند هیچ بازیکنی را جذب کند و فعلا این حکم فیفا نهایی شده است و باید سرخ پوشان حتی در صورت جدایی بیرانوند هم به بوژیدار و دروازبان های جوان خود اعتماد کنند.

دوم اینکه حقیقی بازیکن آزاد نیست و با تیمش قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد که با جدایی او موافقت شود.

و دلیل سوم هم اینکه بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی تواند طبق میل خود از این تیم جدا شود و بسیار بعید است که مدیران تیم سرخ پوش پایتخت در شرایطی که تیم آنها برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد اجازه جدایی را به دروازبان خود بدهند آن هم در شرایطی که از فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم هستند و از طرف دیگر هم تراکتور سازی اعلام کرده که نیازی به بیرانوند ندارد و این دروازبان در صورت جدایی باید راهی ملوان و یا فجر سپاسی شود و بعید است که چنین تصمیماتی را بگیرد.

حقیقی در سال هایی که در پرسپولیس حضور داشت دروازه بان مطمئنی برای این تیم نبود و این در شرایطی است که این دروازه بان در سال های بعدی در تیم ملی و تیم های باشگاهی خود نیز حضوری ضعیف داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید