سحر و جادوی علنی در لیگ یک فوتبال + عکس

کدخبر: ۱۸۸۸۸۴
مدت ها است که در فوتبال ایران بحث هایی مربوط به وجود سحر و جادو و تعیین نتیجه بازی ها توسط نیروهای ماوراءطبیعه به چشم می خورد.
سحر و جادوی علنی در لیگ یک فوتبال + عکس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه فوتبال ورزشی است که در آن شانس تا حد زیادی دخیل است، بسیاری از افراد حاضر در پست های مختلف فوتبال ناخودآگاه به سمت اتفاقاتی مثل توسل به سحر و جادو گرایش پیدا می کنند.

اما حالا در لیگ دسته اول ایران اتفاق خیلی مهمی رخ داده که نشان دهنده ریشه های قوی این مسئله در این رقابت‌ها است. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید یکی از افراد کادر یک تیم دسته اولی که روز گذشته به میدان رفت، پیش از بازی به سمت دروازه آمده و با مایعی که رنگ خاصی هم دارد، فضای اطراف دروازه را شستشو می دهد که به احتمال زیاد این فرد در حال طلسم کردن دروازه است.

جادو در فوتبال

جالب اینکه با وجود نیت این فرد برای بسته نگه داشتن دروازه، در بازی روز گذشته توپ از خط دروازه تیمش عبور کرد؛ اما داور پس از پذیرفتن گل در مشورت با کمک داور دوباره آن را رد کرد که لابد متوسلین به سحر و جادو این مسئله را ناشی را از کارکرد همین مایعی می دانند که برای طلسم دروازه مورد استفاده قرار گرفته است.

جادو در فوتبال

جالب اینکه جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه که متوجه این موضوع شده در اینباره چنین گفته است :« همواره در رقابت های لیگ دسته اول صحبت از یکسری مسائل غیرفوتبالی می شود که پرداختن به آنها اصلا جالب نبوده و در شان خانواده فوتبال نیست. با این حال امروز یکسری اتفاقات رخ داد که مدارک مستند آن را در اختیار داریم و حاضریم آنها را در اختیار مراجع تصمیم گیری فوتبال کشور قرار دهیم. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم و این مسائل در شهر سیرجان صحت نداشته باشد در غیر این صورت وای به حال فوتبال سیرجان و حتی فوتبال ایران که تیمی در لیگ آن بخواهد با این ابزارها نتیجه گرفته و حریفان را شکست دهد!»

عجیب این است که روی نیمکت تیم گل گهر، وینکو بگوویچی حضور دارد که به عنوان یک خارجی قاعدتا نباید درگیر  مسائلی از این دست باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید