سرنوشت مجهول شجاعی در تیم ملی فوتبال

کدخبر: ۱۸۸۹۱۵
مشکل مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی حل شده است اما مشخص نیست کارلوس کی‌روش می‌خواهد او را به تیم ملی دعوت کند یا او باز هم در اردوی تیم ملی حاضر نخواهد بود.
سرنوشت مجهول شجاعی در تیم ملی فوتبال

مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی با تیم پانونیوس مقابل تیمی اسرائیلی در لیگ اروپا بازی کردند و بعد از آن گفته می‌شد که این دو از حضور در تیم ملی محروم خواهند شد. حاج‌صفی بعدتر در پستی اینستاگرامی از بازی کردن مقابل این تیم اظهار پشیمانی کرد. در اولین اردوی تیم ملی بعد از آن حاج‌صفی دعوت شد اما مسعود شجاعی به اردو نیامد. از همین اردوی اول سامان قدوس، جایگزین مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی شد و او که زمانی از بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش بود دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

حضور پیدا نکردن کی‌روش در تیم ملی با توجه به روحیاتی که کی‌روش دارد ممکن است صرفا به دلیل مشکلات فرافوتبالی او نباشد و حالا که گفته می‌شود مشکل مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی حل شده و حتی صداوسیما هم دیگر به تحریم خبری او پایان داده، دعوت شدن یا نشدن او می‌تواند نشان دهد که کی‌روش قصد دارد از شجاعی استفاده کند یا دعوت نشدن او به خواست کی‌روش بوده است. سوالی که پاسخ آن تا چند روز دیگر روشن خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید