عزت الله ضرغامی با اشاره به توان موشکی ایران گفت:

مقرهای آمریکا را در هر کجا که بخواهیم با خاک یکسان می کنیم

کدخبر: ۱۸۹۰۰۳
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: ایران می تواند با تکیه بر موشک های خود هر کجا که بخواهد مقر آمریکایی ها را با خاک یکسان کند.
مقرهای آمریکا را در هر کجا که بخواهیم با خاک یکسان می کنیم

به گزارش مهر، عزت الله ضرغامی صبح شنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: آمریکا از همان ابتدا با هر فتنه ای در صدد بود که برنامه های انقلاب اسلامی را نقش برآب کند و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به همین رویه ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) مرتبا در خصوص خطرات آمریکا تذکر می داد و مردم را آگاه می کرد که مراقب این کشور فتنه انگیز باشید افزود: اما دولت موقت نه تنها هیچ توجهی به هشدار های امام (ره) نمی کرد بلکه با رفتار خود با آمریکاییها هماهنگ بود و برخی از آنها بعدا به جرم جاسوسی دستگیر شدند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در موضوع تسخیر لانه جاسوسی کسی فکر نمی کرد مردم به صورت شبانه روزی از این حرکت حمایت کنند و مقابل آمریکا بایستند.

وی تصریح کرد: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی نشان داد هر کجا نا آرامی و فتنه ای در ایران رخ می داد با طراحی آمریکایی ها انجام شده بود اما حمایت امام خمینی(ره) از حرکت دانشجویان باعث شد تا کار با قوت ادامه یابد.

ضرغامی خاطرنشان کرد: در سال ۵۸ به خاطر اسنادی که از لانه جاسوسی خارج شد همه در مقابل آمریکا متحد شدند و امروز نیز بدعهدی آمریکا در موضوع برجام دوباره همه مردم و مسئولان را متحد کرده است. وزیر خارجه ایران مستند از بدعهدی های آمریکا سخن می گوید و هیچ کس به اندازه ظریف نمی تواند راوی بدعهدی آمریکا باشد.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران می گویند می خواهیم در خصوص برنامه موشکی با ایران مذاکره کنیم و باید گفت شما که خودتان سلاح هسته ای دارید چگونه می خواهید به ما بگویید که حداقل های دفاعی خود را نداشته باشیم.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر موضوع نرمش قهرمانانه تاکید داشتند تا همه بدانند آمریکا بر سر عهد خود پایبند نخواهد بود و بعد از برجام نیز خیلی ها آمدند و درخواست دادند در موضوعات دیگر نیز با آمریکا مذاکره کنیم که رهبر معظم انقلاب محکم ایستادند و اجازه این اقدام را ندادند.

وی اظهار کرد: دشمن از قدرت نظامی ایران نگران نیست بلکه ترس آنها از قدرت ایران در منطقه است زیرا هر روز قدرت نرم کشور ما در جهان افزوده می شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: امروز آمریکایی ها هر اقدامی که در منطقه بخواهند انجام دهند ایران در مقابل آنها ایستاده است و آنها داعش را ایجاد کردند تا موجب ناامنی در منطقه شوند اما ایستادگی ایران در مقابل آنها باعث شسکت این توطئه شد.

وی ادامه داد: در موضوع سوریه همه قدرت ها می گفتند بشار اسد باید برود و این ایران بود که محکم ایستاد و اجازه این اقدام را نداد. در موضع کردستان عراق نیز این ایستادگی ایران بود که موجب شد تا بارزانی که خود را رهبر یک کشور جدید می دانست استعفا بدهد و برود.

ضرغامی تصریح کرد: وقتی که آمریکایی ها در همه این سال ها در مقابل ایرانی ها شکست خوردند ملت ایران را تروریست خواندند و کسی نیست به آنها بگوید ایران جزو کشورهای قربانی تروریست است.

وی تاکید کرد: تهدید آمریکایی ها اثر ندارد و گزینه های نظامی آنها تنها در شعار بود و دوباره تحریم های جدید را بر علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کردند وحالا بر روی برنامه موشکی ایران تمرکز کرده اند. توان موشکی کشور ما بیش از دو هزار کیلومتر است و نمونه آن موشک باران مقر داعش پس از عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی بود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور بیان کرد: هرجا که ما بخواهیم مقر آمریکایی ها را با خاک یکسان می کنیم زیرا برد موشک های ایران بیش از ۲ هزار کیلومتر است.

وی در پایان اظهار کرد: تنها راه بی اثر کردن تحریم های آمریکا توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است تا کشورما را مقابل بیگانگان بیمه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید