پیروزی بزرگ در سوریه / ارتش دمشق به مرزهای عراق رسید

کدخبر: ۱۸۹۴۱۴
منابع سوری از ورود نیروهای ارتش و متحدان به مرزهای عراق و آزادسازی دو روستا در حومه جنوب شرقی از اشغال گروه تروریستی داعش خبر دادند.
پیروزی بزرگ در سوریه / ارتش دمشق به مرزهای عراق رسید

به گزارش تسنیم در دیرالزور، ارتش سوریه و  همپیمانان آن به عملیات خود در دیرالزور و حومه آن در محورهای مختلف در سایه نبرد شدید با تروریست‌های داعشی با پشتیبانی یگان توپخانه و نیروی هوایی ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه و نیروهای همپیمان پس از پیشروی از ایستگاه دوم موسوم به تی2 در حومه جنوبی دیرالزور در چارچوب عملیات الفجر3 به مرزهای سوریه و عراق رسیدند تا به این ترتیب این نیروها در 30 کیلومتری البوکمال قرار گیرند که مهمترین و آخرین قلعه گروه تروریستی داعش در شرق سوریه قلمداد می‌شود.

در مقابل، یگان‌های دیگری از ارتش و متحدان از محور المیادین به سمت شهر البوکمال پیشروی می‌کنند به طوری که این نیروها در 50 کیلومتری البوکمال قرار گرفته‌اند.

یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت شماری از تروریست‌های داعشی خود را در منطقه حویجه قاطع در مجاورت دیرالزور تسلیم نیروهای ارتش کرده‌اند، درگیری‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش، تلاش تروریست‌های داعشی برای رخنه در جاده دیرالزور به السخنه را ناکام گذاشتند و این جاده را پس از اینکه چندین ساعت به خاطر درگیری‌ها قطع بود، بازگشایی کردند.

در شمال سوریه هم نیروهای ارتش با کمک همپیمانان، تپه الصوان و روستاهای رسم الخلا و عبیسان در جنوب شهرک خناصر در حومه جنوب شرقی حلب را پس از درگیری با تروریست‌های جبهه النصره آزاد کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید