تلاش فدراسیون فوتبال ایران برای پخش اینترنتی مسابقات

کدخبر: ۱۸۹۴۵۰
ندادن حق پخش مسابقات فوتبال از سوی صدا و سیما باعث شده که باشگاه های فوتبال به مرز ورشکستگی برسند. حالا باشگاه ها و فدراسیون فوتبال برای عبور از این بحران به یک نتیجه جدید رسیده اند.پخش اینترنتی.
تلاش فدراسیون فوتبال ایران برای پخش اینترنتی مسابقات

کنفدراسیون فوتبال آسیا امکانات لازم برای پخش آنلاین مسابقات فوتبال را در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار داد.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از یکسری اقدامات مبتکرانه رئیس AFC به خصوص در حوزه پخش زنده مسابقات فوتبال بهره‌مند شده است.

هر ساله حداقل 5 هزار مسابقه فوتبال در سطح ایران، از بالاترین دسته گرفته تا رده‌های مختلف سنی در بخش مردان و زنان برگزار می‌شود. این به معنای وجود پتانسیل زیاد برای پخش زنده اینترنتی این مسابقات و تماشای آن توسط گروه پرشماری از مخاطبان است که می‌تواند تبلیغی برای فوتبال ایران در داخل و خارج از این کشور باشد.

در همین راستا یک کارگروه و یک سمینار برای مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و نمایندگان رسانه‌‌ای در لیگ حرفه‌ای ایران برگزار شد که در آن به آنها در خصوص استفاده از فناوری پخش آنلاین و پروسه‌‌های مربوط به آن آموزش‌هایی ارائه شد.

امکانات اولیه‌ای که در اختیار فدراسیون فوتبال ایران گذاشته شده عبارتند از: یک دوربین، یک دستگاه پخش کننده و یک سه‌پایه. علاوه بر این‌ها یک شبکه‌ اینترنتی برای پخش آنلاین بازی‌ها به آدرس «mycujoo.tv» برای فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شده است.

پیش از آغاز رسمی پخش آنلاین مسابقات، فدراسیون فوتبال ایران بررسی‌هایی را در خصوص استادیوم‌ها انجام خواهد داد و یک لیستی از تجهیزات مورد نیاز را به AFC ارجاع خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید