امکان مشاهده املاک اجاره ای در فیس بوک

کدخبر: ۱۸۹۹۸۹
هم اکنون فیس بوک امکان مشاهده و جستجوی املاک اجاره‌ای را با همکاری سایت‌های املاک برای کاربران آمریکایی فراهم آورده است.
امکان مشاهده املاک اجاره ای در فیس بوک

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت engadget، شبکه اجتماعی فیس بوک در حال توسعه خدمات و سرویس‌های بازار یا  Marketplace خود بوده و هم اکنون اعلام کرده است که با همکاری وب سایت های املاک نظیر Apartment List و Zumper امکان جستجو بین صدها هزار خانه اجاره ای را برای کاربران آمریکایی فراهم کرده است.

این قابلیت برای کاربران فیس بوک به صورت امکان مشاهده و جستجوی تصاویر ۳۶۰ درجه ای املاک استیجاری است که به آنها اجازه می دهد خانه های مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی بیابند و در صورت نیاز، با صاحب آن تماس بگیرند.

این قابلیت در فیس بوک با فیلترهای جستجو بر اساس مکان، قیمت، تعداد اتاق خواب، سرویس بهداشتی، نوع اجاره و امکان که داری حیوانات خانگی قابل جستجو است که کاربران آمریکایی قادر خواهند به صورت ۳۶۰ درجه تصاویر املاک یافته شده را در رایانه یا گوشی همراه خود مشاهده کنند.

بوئن پن- یکی از مدیران فیس‌بوک- در این باره خاطر نشان می کند:" قابلیت و امکان market place در شبکه اجتماعی پر طرفدار و محبوب فیس بوک، برای آن دسته از کاربران و افرادی که به دنبال خانه هستند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود چرا که آنها از این پس با استفاده از این امکان جدید، گزینه های بیشتری برای یافتن خانه پیش روی خود خواهند داشت".

لازم به ذکر است که این امکان علاوه بر سودآوری برای شرکت فیس بوک، آسایش و رفاه کاربران فیس بوکی را نیز به ارمغان خواهد آورد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید