«دوترته» برای ترامپ آواز خواند

کدخبر: ۱۹۰۱۶۶
رئیس جمهوری فیلیپین که میزبانی نشست آ سه آن را بر عهده دارد، در اولین دیدار با رئیس جمهوری آمریکا، برای وی آواز خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که برای شرکت در نشست آ سه آن به فیلیپین رفته است، قرار است امروز دوشنبه با «رودریگو دوترته» همتای فیلیپینی دیداری رسمی داشته باشد حال آنکه ظاهرا شب گذشته در جریان ضیافت شامی که با حضور سایر میهمانان این نشست برگزار شد، از میزبانی دوترته مستفیض شده است.

از قرار، دوترته که به بی‌پروایی در بیان نظراتش درباره سایر رهبران جهان معروف است و درگیری‌های لفظی شدیدی هم با «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق آمریکا داشت، در ضیافت شب گذشته، حضار را به یک دهن آواز میهمان کرده و بعد از خواندن آهنگی عاشقانه از یکی از خوانندگان محلی به شوخی گفته است: این آهنگ را به خواست رئیس جمهوری آمریکا خواندم.

این در حالی است که وی چند روز پیش گفته بود اگر ترامپ مسائل ضد حقوق بشری را که به وی نسبت می‌دهند پیش بکشد، به وی تأکید خواهد کرد: دیگر بس است؛ این موضوع به تو مربوط نیست، مربوط به کشور من است. من از کشور خود مراقبت می کنم.

لازم به ذکر است، یک مقام رسمی کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود که رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد در سفر به فیلیپین مسأله حقوق بشر را در دیدار با «دوترته» مطرح کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید