گنج بدون جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی

کدخبر: ۱۹۰۲۸۹
در تیم کی‌روش هیچ کس حاشیه امنیت ندارد. حتی اگر جلال حسینی باشد. حتی اگر پژمان منتظری باشد. می‌تواند باز هم نیمکت‌نشین باشد یا حتی از لیست خارج شود. می‌تواند هم پورعلی‌گنجی باشد و جای ثابتی در تیم ملی پیدا کند که حداقل تا اطلاع ثانوی، تغییرنیافتنی به نظر برسد.

به گزارش وب‌سایت نود، یکی از ثابت‌ترین بازیکنان کی‌روش در بازی‌های اخیر شماره ۸ بوده است. در تمام بازی‌های تدارکاتی کی‌روش در خط دفاعی یک هدف داشته است، پیدا کردن زوج پور‌علی گنجی. بازیکنان زیادی هم در این پست امتحان شده‌اند اما هیچ‌کدام نتوانستند نظر قطعی سرمربی تیم ملی را جلب کنند. جالب است که در بازی‌های مقدماتی حتی جلال حسینی و پژمان منتظری هم از ترکیب اصلی و حتی اردوها دور ماندند اما پورعلی‌گنجی هیچ تغییری در جایگاهش ایجاد نشد.

در ۴ بازی اخیر دوستانه تیم ملی، کی‌روش در تمام پست‌ها بازیکنان زیادی را امتحان کرد اما در تمام این بازی‌های با تغییرات فراوان سه بازی پورعلی‌گنجی تغییری نکرد و فقط در بازی مقابل توگو که کی‌روش کاملا از بازیکنان ذخیره‌اش استفاده کرد او جای خود را به کنعانی‌زادگان داد. این بازیکن در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی هم به غیر از بازی اول مقابل قطر که غایب بود در تمام بازی‌ها رهبر جوان خط دفاع تیم ملی شد. او در این رقابت‌ها سه زوج داشت. منتظری، جلال حسینی و محمد انصاری اما جایگاه خودش هیچوقت به خطر نیفتاد. پورعلی‌گنجی مجموعه‌ای از تمام انتظاراتی است که کی‌روش از مدافعانش دارد. دفاع بی‌نقص، بازیساز و سرزن.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید