تنش جدی در باشگاه رئال مادرید

کدخبر: ۱۹۰۷۰۵
باشگاه رئال مادرید در پی کسب ناکامی های زنجیر وار اخیر دستخوش برخی تنش ها شده است. در این بین روابط بین دو کاپیتان رئال مادرید به ادعای نشریه اسپانیایی خراب شده است.
تنش جدی در باشگاه رئال مادرید

نشریه مارکا در گزارش آورده که اختلاف نظر بین دو بازیکن ارشد رئال مادرید روابطشان را تیره و تار کرده است. با نتایجی که رئال نادرید در فصل اخیر در لالیگا کسب کرده است این سوال برای خیلی‌ها ایجاد شد که چرا شرایط چرا اینگونه شده و مارکا یک دلیل را عامل این اتفاق می‌داند.

پس از شکست رئال مادرید در بازی برگشت برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو به انتقاد از شیوه مدیریت باشگاه پرداخت و اینکه چرا بازیکنانی مانند آلوارو موراتا، په په و خامس رودریگز در تابستان این تیم را ترک کرده اند. راموس اما جواب واضحی به این مسئله داد و صحبت‌های هم تیمی‌اش را منفعت طلبانه دانست و همین آغازگر مشکلات بین راموس و رونالدو بود.

راموس در میان بازیکنان جوان رئال مادرید مانند ناچو، کارواخال، آسنسیو، ایسکو، دنی سبایوس از محبوبیت ویژه‌ی برخوردار است و در طرفی کریستیانو رونالدو پس از ترک په په و فابیو کونترائو در رئال مادرید خود را تنها می‌بیند.

به عقیده مارکا اظهارات جدید راموس و علاقه او برای حضور نیمار در رئال مادرید مانند نمکی روی زخم رونالدو است. کریستیانو ورود هر ستاره‌ای به سانتیاگو برنابئو را به عنوان از دست دادن جایگاهش تلقی می‌کند و علاقه راموس برای جذب نیمار او را آزار می‌دهد.

کاپیتان رئال مادرید پس از پایان دیدار دوستانه اسپانیا برابر روسیه درباره آینده کریستیانو رونالدو گفت: او می‌رود؟ از خودش بپرسید، من چیزی راجع به این موضوع نمی‌دانم.

این حواشی دلیلی بوده تا نشریه اسپانیا مارکا آنها را به تنش بین رونالدو و راموس بداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید