خط و نشان برای دربی فوتبال مهیج مادرید

کدخبر: ۱۹۰۶۹۹
دربی فوتبال شهر مادرید بین دو تیم رئال و اتلتیکو فردا شب(شنبه) از ساعت 23:15 به میزبانی اتلتیکو مادرید آغاز خواهد شد. این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت خواهد بود. در همین حال ستاره اتلتیکو مادرید از آمادگی تیمش برای پیروزی برابر رئال سخن به میان آورد.
خط و نشان برای دربی فوتبال مهیج مادرید

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید گفت: در زدن گل مشکل داریم و باید هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود. نباید اعتماد خود را از دست دهیم. سرمربی تیم می داند که چگونه ما را از این شرایطی که داریم خارج کند. ما برای بازگشت به روزهای اوج به اعتماد نفس و شانس نیاز داریم.

او درباره داربی شهر مادرید گفت: این دیداری است که باید در آن به پیروزی رسید. در ورزشگاه جدید هواداران زیادی خواهند آمد تا با شور و هیجان زیاد تیم خود را تشویق کنند. با نهایت آمادگی برابر رئال به میدان می‌رویم و آماده ایم که بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم. فرقی نمی کند که آنها خوب باشند یا بد چرا که تنها نگران تیم خود هستیم.

گریزمان ادامه داد: وقتی هواداران اتلتیکو تیم خود را یک صدا تشویق می کنند برای تیم مقابل بسیار سخت است که تمرکز کند و خود را در میدان پیدا کند. رئال تیم خوبی است و بدون شک بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت.

ستاره اتلتیکو مادرید درباره موضوع بنزما هم گفت: او بازیکن بزرگ و البته یک دوست برای من است. امیدوارم که بازی خوبی را به نمایش گذارد. من در تیم ملی چیزهای زیادی از بنزما یاد گرفته ام. او در فصل جاری به خاطر آسیب دیدگی خوب ظاهر نشده است اما باید اطمینان داشته باشیم که به روزهای اوج برمی گردد.

گریزمان در پایان سخنان خود درباره داربی به یادماندنی که اتلتیکو توانست با چهار گل به پیروزی برسد، گفت: آن دیدار دیوانه کننده ای بود و هرگز آن را فراموش نمی کنیم. سائول گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. من هم در آن دیدار موفق به گلزنی شدم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید