انتقاد از عملکرد ضعیف رونالدو

کدخبر: ۱۹۱۸۸۸
سایت بین المللی گل در گزارشی از عملکرد ضعیف رونالدو و البته گلی که زد و مانع ورود تیمش به بحران شد نوشته و به اشتباه داوری هم اشاره کرده است.
انتقاد از عملکرد ضعیف رونالدو

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت گل بعد از دیدار شنبه‎شب تیم‌های فوتبال رئال مادرید و مالاگا در گزارشی نوشت: رئال مادرید هنوز هم در سانتیاگو برنابئو سردرگم است. رونالدو توانست در ریباند پنالتی‌اش دروازه مالاگا را باز کند و با دومین گل فصلش تیمش را نجات دهد. در نتیجه این گل بود که تیم زیدان امید اندکش برای رسیدن به قهرمانی را زنده نگه داشت.

هواداران رئال مادرید مخصوصا بعد از این که در دیدار گذشته در دربی مادرید داور چند پنالتی را نگرفت در اعتراض به داوری‎ها که به نظرشان علیه آن‌ها بوده کارت‌های قرمز به دست داشتند. اما در این بازی در دقایق پایانی بازی یک پنالتی به خاطر سرنگون شدن مودریچ در محوطه جریمه به رئال هدیه داده شد که کارشناسان داوری آن را پنالتی نمی‌دانستند.

آن هم در حالی که تا قبل از آن مالاگا، تیمی که کمتر کسی از آن انتظار درخشش داشت، توانست دو بار بعد از عقب افتادن دوباره به بازی بازگردد. حداقل این انتظار نبود که رئال در شرایطی که بارسلونا در مستایا باید به مصاف والنسیا برود، رئال مادرید به سختی و با کمک داور مقابل مالاگا بایستد.

حتی اگر بارسا در مستایا امتیاز از دست دهد باز هم کار برای رئال مادرید برای رسیدن به قهرمانی دشوار به نظر می‌رسد، در نتیجه زیدان و تیمش باید همه تلاششان را بکنند تا پیشرفت داشته باشند و عملکردشان را بهبود بخشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید