هشدار صریح جانشین فرمانده سپاه به اروپا در مورد ورود به برنامه موشکی ایران

کدخبر: ۱۹۱۹۲۳
انتخاب: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : اگر اروپایی ها بخواهند وارد حریم موشک‌های ما بشوند شاید این محدودیت برد را برداریم.
هشدار صریح جانشین فرمانده سپاه به اروپا در مورد ورود به برنامه موشکی ایران

سردار حسین سلامی سخنانی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک با بیان مطلب فوق گفت: هم امریکا و هم اروپا و هم رژیم صهیونیستی علاقه زیادی دارند که ما از قدرتی که برای دشمنان فرامنطقه ای و منطقه ای ویرانگر است خلع سلاح شود اما ما هرگز درباره قدرتی که باعث اقتدار ما است مذاکره نمی‌کنیم چون در این صورت شکست خورده ایم.

سلامی افزود: به کشورهای اروپایی می‌گوییم که اگر تا امروز برد موشک‌هایمان را تا 2 هزار کیلومتر نگه داشتیم و فعلا افزایش ندادیم، بدلیل نداشتن فناوری نیست زیرا از نظر فناوری هیچ محدودیتی برای برد موشکهایمان نداریم. اما چون هر عمل ما یک منطق راهبردی دارد، تا جایی که تهدید باشد، برد موشکهای ما تا آنجاست.

وی تاکید کرد: اگر اروپایی ها بخواهند وارد حریم موشک‌های ما بشوند شاید این محدودیت برد را برداریم.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: تا الان احساس می‌کردیم اروپا تهدید ما نیست و‌ برد موشکهایمان را تا اروپا افزایش ندادیم، ولی اگر اروپا بخواهد تهدید کند، برد موشک‌ها افزایش می‌یابد. ما مراعات می کنیم. آنها هم رعایت کنند.

سردار سلامی گفت: اگر بخواهیم از یمن حمایت کنیم‌ از کسی واهمه نداریم. همانطور که اعلام کردیم از گروه‌های فلسطینی و لبنانی و‌ سوری و عراقی حمایت می‌کنیم ولی حمایت فعلی ما از یمن، سیاسی و‌ معنوی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید