برانکو با معدن پول پرسپولیس دیدار کرد + عکس

کدخبر: ۱۹۲۰۵۰
رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ امروز دیداری با برانکو انجام دادم و شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا پرسپولیس تیم پرقدرتی را امسال روانه لیگ قهرمانان آسیا کند.

به گزارش پیروزی دیلی، در روزهایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس براى تمدید قرارداد با برانکو سرمربى این تیم مذاکراتى را آغاز کرده اند ظهر امروز این مربى کروات دیدارى با حسین هدایتى داشت. 

13960906000410_Test_NewPhotoFree

 حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار امروزش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من دوستى و رفاقت دیرینه اى با آقاى برانکو دارم و به همین دلیل او را امروز براى صرف ناهار دعوت کردم که خوشبختانه دیدار گرم و صمیمى هم با یکدیگر انجام دادیم. صحبت هایی هم درباره آینده پرسپولیس انجام دادیم و آقاى برانکو از مذاکراتش براى تمدید قرارداد با باشگاه توضیحاتى داد. من هم به عنوان یک هوادار از او خواستم با قدرت مذاکراتش را با باشگاه ادامه دهد و من هم مثل همیشه به عنوان یک هوادار هر کمکى که از دستم بر بیاد براى موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس انجام خواهم داد. بعد از این جلسه هم آقاى گرشاسبى را در جریان این ملاقات قرار دادم و اعلام کردم با افتخار در کنار تیم محبوبم خواهم بود.

 وی ادامه داد: آقای برانکو تمایل دارد که در پرسپولیس بماند چرا که هم ارتباط قلبی خوبی با هواداران دارد و هم اینکه از زندگی در ایران راضی است. من حرف‌های او را شنیدم و متوجه شدم که برانکو دغدغه‌هایی برای پرسپولیس دارد. به او قول دادم که شرایطی را فراهم خواهم کرد تا او بتواند بدون دغدغه در پرسپولیس فعالیت کند. 

 هدایتی تصریح کرد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست باشگاه پرسپولیس کار تمدید قرارداد برانکو را انجام خواهیم داد و تیمی پرقدرت برای قهرمانی در آسیا آماده خواهیم کرد. هدف همه ما سربلندی پرسپولیس است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید