مصطفی کواکبیان:

قیافه احمدی نژاد به آزادی و دموکراسی نمی خورد

کدخبر: ۱۹۲۲۴۳
فارس: عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید گفت: آقای احمدی‌نژاد! قیافه شما به آزادی، دموکراسی و مقابله با تخلفات مالی و انضباطی نمی‌خورد و اگر می‌خواهید خود را مطرح کنید این راهش نیست.
قیافه احمدی نژاد به آزادی و دموکراسی نمی خورد

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه (8 آذر 96) در نشست علنی مجلس طی تذکری با استناد بند 11 ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: طبق این بند باید شأن مجلس توسط رئیس و نمایندگان مجلس حفظ شود اما ما امروز ندیدیم که نماینده‌ای به آقایی که رئیس دولت نهم و دهم بوده و طی نامه‌ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته و در آن به زمین و زمان ناسزا گفته و به نمایندگان توهین کرده، پاسخی بدهد.

وی ادامه داد: ممکن است بگویند که این اظهارات ارزش پاسخ گفتن ندارد اما این در حالی است که این نامه در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده است البته تکلیف ما اصلاح‌طلبان با ایشان از مدت‌ها قبل روشن بود. ولی تعجب ما از اصولگرایان است که یک زمان ایشان را به شدت تائید می‌کردند و امروز در برابر این مواضع سکوت کردند؛ قوه قضائیه هم که می‌گوید بعدا خواهید فهمید چرا با وی برخورد نکردید.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید در پایان رئیس دولت‌های نهم و دهم را خطاب قرار داد و گفت: آقای احمدی‌نژاد! قیافه شما به آزادی، دموکراسی و مقابله با تخلفات مالی و انضباطی نمی‌خورد و اگر می‌خواهید خود را مطرح کنید این راهش نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید