استراتژیست آمریکایی: سخنگوی کاخ سفید "دروغگوی مادرزاد" است

کدخبر: ۱۹۲۲۶۴
یک استراتژیست سیاسی جمهوری‌خواه آمریکا ضمن انتقاد از اظهارنظرهای سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید در دفاع از توهین‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ او را یک "دروغگوی مادرزاد" خواند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با استفاده از واژه نژادپرستانه "پوکه‌هانتس" برای اشاره به سناتور الیزابت وارن حین مراسمی در کاخ سفید که برای بزرگداشت کهنه‌سربازان بومی ارتش آمریکا برگزار شده بود، موجی از انتقادها را برانگیخت.

سارا هاکبی سندرز،‌ سخنگوی کاخ سفید هم در دفاع از ترامپ مدعی شد مردم بیشتر از آنکه از حرف ترامپ احساس رنجش کنند، از دروغی که وارن درباره سبقه تاریخی خانواده‌اش به مردم گفته و از آن در کارش سوءاستفاده کرده، احساس توهین می‌کنند!

ریک ویلسون، یک استراتژیست جمهوری‌خواه و منتقد دولت ترامپ معتقد است خانم سندرز با علم به اینکه حقیقت را نمی‌گوید، حرفش را می‌زند! او به سی‌ان‌ان گفت: علت کار سندرز این است که شغلش مشروط به این شده است که در دفاع از دونالد ترامپ یک "دروغگوی مادرزاد" باشد. منظورم این است که شاید او تنها ذره‌ای وجدان در ضمیرش داشته باشد که بداند این کار اشتباه است اما او به هر حال این کار را انجام می‌دهد چون در غیر اینصورت آنها او را برکنار می‌کنند.

مایک شیلدز، مشاور ارشد سابق در کمیته ملی جمهوری‌خواهان هم در دفاع از سندرز گفت شغل سخنگوی کاخ سفید این است که از رئیس‌جمهوری آمریکا دفاع کند. با این حال ریک ویلسون این ایده را قبول ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید