ثبت اولین رکورد مثبت از استقلال در لیگ جدید

کدخبر: ۱۹۲۴۰۲
استقلال با گل نخوردن در دیدار دیروز رکوردی جدید در لیگ هفدهم ثبت کرد.
ثبت اولین رکورد مثبت از استقلال در لیگ جدید

نام استقلال در لیگ هفدهم با رکوردشکنی های منفی عجین شده ولی عملکرد خوب عناصر دفاعی این تیم در بازیهای اخیر باعث شد تا برای اولین بار در این دوره یک رکورد مثبت برای آبی پوشان تهران ثبت شود.

در هفته های ابتدایی لیگ ، سپیدرود ، پس از آنکه دروازه اش در هفته سوم باز شد تا هفته هشتم و بازی با استقلال توانست دروازه اش را به مدت ۴۱۲ دقیقه بسته نگه دارد و تا همین هفته پیش رکورددار این فصل بود.

در هفته گذشته پرسپولیس با کلین شیت مقابل پارس جنوبی توانست از رکورد سپیدرود عبور کند.

پرسپولیس از دیدار هفته نهم با استقلال خوزستان که در دقیقه ۳۴ دروازه اش باز شد تاکنون به مدت ۴۱۶ دقیقه است گل نخورده است.

اما استقلال با روی کار آمدن شفر از نظر ساختار دفاعی کاملا تقویت شده است.این تیم در زمان مربیگری شفر فقط یک گل خورده آن هم از روی نقطه پنالتی که البته در دیدار بزرگ دربی و از رقیب سنتی خود پرسپولیس بوده است.

استقلال پس از این گل ، دروازه اش باز نشده و با کلین شیت مقابل پیکان به رکورد ۴۲۷ دقیقه گل نخوردن رسید و در حال حاضر رکورددار لیگ هفدهم است.این رکورد برای استقلال هم کم نظیر است و از لیگ چهاردهم موفق به ثبت چنین آماری نشده است.

استقلال برای اینکه این رکورد را حفظ کند باید امیدوار باشد که پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن تا دقیقه ۱۱ گل بخورد در غیر این صورت این رکورد مجددا به پرسپولیس خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید