ملی پوش ایران یکی از ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

کدخبر: ۱۹۲۴۳۲
مجله معتبر فورفورتو در گزارشی به ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی اشاره کرد که نام علیرضا جهانبخش نیز در آن دیده می‌شود.
ملی پوش ایران یکی از ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی جام جهانی روسیه امروز انجام می‌شود و تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در این تورنمت بزرگ حریفان خود را خواهد شناخت. در آستانه قرعه‌کشی جام جهانی نشریه فورفورتو به معرفی ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی پرداخته است که نام علیرضا جهانبخش نیز در این فهرست دیده می‌شود.

تیم ملی ایران با حضور کارلوس کی‌روش در دفاع تیم بسیار قدرتمندی شده است ولی در خط حمله  نیز بازیکنان بزرگی در تیم ایران حضور دارند که باعث خطرناک شدن ایران شده‌اند. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این دو بازیکن هستند. آزمون در انتخابی جام جهانی گلزن اول تیم ملی ایران بود ولی در حال حاضر در تیم باشگاهی خود یعنی روستوف نیمکت‌نشین شده است. علیرضا جهانبخش در طرف دیگر در هلند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

جهانبخش فصل قبل موفق شد ۱۱ گل برای تیمش در لیگ هلند به ثمر برساند و در این فصل ۴ گل دیگر برای آلکمار به ثمر رسانده است. با این حال همه چیز برای جهانبخش در گلزنی خلاصه نمی‌شود و عملکرد بسیار خوب او در حمله باعث شده است تا او به بازیکنی خطرناک تبدیل شود. او در جام جهانی برزیل به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آمد و زیاد مورد توجه قرار نگرفت ولی در این دوره می‌تواند به ستاره اول تیم ملی ایران تبدیل شود.

** 9 پدیده احتمالی دیگر جام جهانی 

امین حریت (مراکش)

سرژ ساویچ (صربستان)

پیونه سیستو (دانمارک)

رودریگو بنتاکور(اروگوئه)

هیروینگ لوزانو (مکزیک)

دنیس زکریا (سوئیس)

کارول لینتی (لهستان)

گونکالوس گوئدس (پرتغال)

لئون گروتسکا (لهستان)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید