تاثیر غیبت عزت‌اللهی مقابل مراکش

کدخبر: ۱۹۲۹۳۵
یکی از بزرگترین دغدغه‌های کی‌روش برای جام‌جهانی سعید عزت‌اللهی است. بازیکنی که با دریافت کارت قرمز مقابل کره‌جنوبی از زمین اخراج شد و با محرومیت دوجلسه‌ای، بازی اول ایران در جام‌جهانی را از دست داد.
تاثیر غیبت عزت‌اللهی مقابل مراکش

به گزارش وب‌سایت نود، شاید بعد از مشخص شدن این‌که اولین حریف ایران در روسیه ، مراکش است همه نفس راحتی کشیده باشند که غیبت عزت‌اللهی ضربه زیادی به تیم ملی ایران نخواهد زد و ایران یکی از کلیدی‌ترین بازیکنانش را در راحت‌ترین دیدارش نخواهد شد اما این ماجرا، روی دیگری هم دارد. دیدار با مراکش یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران است و اصلی‌ترین دیداری که شاگردان کی‌روش امیدوار به برد هستند. به همین دلیل این که در این بازی  با تیم کامل و با تمام نفرات به میدان برویم می‌توانست یک امتیاز ویژه برای ما باشد اما محرومیت عزت‌اللهی این برگ برنده را از ما می‌گیرد. عزت‌اللهی بازیکن بسیار مهمی برای کی‌روش است و با حضور او در مقابل مراکش خیال تیم ملی از میانه میدان و دفاع راحت بود و تمرکز کامل بازیکنان برای گل زدن و بازکردن دروازه مراکش گذاشته می‌شد.

مراکش در مرحله گروهی نشان داده که تیم بسیار سرسختی است و آمار صفر گل خورده هم تاکیدی بر این قضیه است. آنها تیمی مانند ایران هستند که اگر گل بزنند، گل زدن به آنها کار بسیار سختی خواهد بود و به همین دلیل اولویت کی‌روش که با این سبک بازی به خوبی آشناست گل‌نخوردن مقابل مراکش است. اولویتی که عزت‌اللهی برگ برنده آن بود و حالا غایب است تا گزینه‌هایی مانند علی کریمی، امید ابراهیمی یا روزبه چشمی شانس قرارگرفتن در ترکیب اصلی باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید