حمایت سید جلال حسینی از برانکو

کدخبر: ۱۹۳۱۴۶
سیدجلال حسینی نیازی به معرفی و تعریف و تمجید ندارد. تفاوت «پرسپولیس با سید» و «پرسپولیس بی سید» اظهر من الشمس است.
حمایت سید جلال حسینی از برانکو

او اصلی‌ترین مهره در ساختار دفاعی پرسپولیس است و روز گذشته هم در رشت نمایش خوبی مقابل سپیدرود داشت. کاپیتان پرسپولیس امروز درباره همه چیز با رادیو تهران صحبت کرد:

کارمان تازه شروع شده

هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و کارمان تازه شروع شده است. لیگ برای ما به پایان نرسیده و خودمان را برای بازی با صنعت نفت آبادان، جام حذفی و سپس نیم فصل دوم آماده می‌کنیم. همه تیم‌ها با انگیزه هستند و بازی کردن برابر آنها سخت است، اما امیدوارم در ادامه راه بتوانیم باز هم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

درباره مسائل مالی حرف نمی‌زنیم

نمی‌خواهم درمورد مشکلات مالی صحبت کنم، آقای گرشاسبی تازه آمده و امیدوارم از پرسپولیس حمایت کند. نه تنها از پرسپولیس، بلکه از همه تیم‌ها باید حمایت شود. فوتبال ما شرایط بدی را پشت سر می‌گذارد و امیدوارم وضعیت بهتر شود.

از پرسپولیس حمایت نمی‌شود

مطمئنا حضور برانکو در پرسپولیس تاثیرگذار بوده است، چرا که با انگیزه کار می‌کند، گرشاسبی و هیئت مدیره باید تلاش خود را به کار برده تا او را حفظ کنند. هواداران برانکو را می‌خواهند. پرسپولیس به کادر و بازیکنان قوی نیاز دارد، چون روزهای سخت پرسپولیس فرارسیده است. متأسفانه احمد‌نوراللهی و مهدی طارمی را از دست داده‌ایم و اصلا از پرسپولیس حمایت نمی‌شود. تیم‌های دیگر هر بازیکنی خواستند گرفته‌اند، اما بازیکنان ما راحت محروم می‌شوند. برانکو خیلی تلاش می‌کند و این تلاش برای موفقیت تیم بوده است. حضور برانکو خیلی کمک کرده که اکنون می‌بینیم جایگاه پرسپولیس خوب است.

باید مشکل طارمی و نوراللهی را حل کنیم

متأسفانه پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس بسته است و باشگاه باید در این زمینه بیشتر تلاش کند. باید از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند حمایت کنند، ابتدای فصل آقایانی که نمی‌دانند فوتبال چیست، انتقاد می‌کنند. استقلال و پرسپولیس با تیم‌هایی همگروه شده‌اند که سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و بازی کردن برابر آنها سخت است و به مشکل می‌خورند. در این مواقع، آقایانی که ابتدای فصل انتقاد می‌کردند، پیدای‌شان نمی‌شود. طارمی و نوراللهی خیلی می‌توانند کمک کنند، اما تنها با صحبت کردن کاری پیش نمی‌رود و باید مشکل پرسپولیس را حل کنند. مسئولان، هیئت مدیره و از همه مهم‌تر طرفداران‌مان باید از تیمشان حمایت کنند، چون کسی را نداریم.

تیم ملی بازی تدارکاتی می‌خواهد

اصلا این طور نیست که بخواهیم درباره همگروهی با تیم‌های دیگر صحبت کنیم، ما به اردو و بازیهای تدارکاتی قوی نیاز داریم، ایران تیم جوانی است و بازیکنان آن نیاز به اعتماد به نفس دارند. حضور در گروه قوی می‌تواند به ما کمک کند، روز گذشته در زمینی بازی کردیم که از استانداردها به دور است وقتی در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم نباید انتظار بازی خوب برابر پرتغال و اسپانیا را داشته باشیم، ما اصلا زمین تمرین نداریم و اینها مشکلات فوتبال ما است.

کسی جلوی تخلفات نفت را نمی‌گیرد

متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم. کسی زورش به نفت نمی‌رسد، نه کمیته انضباطی و نه سازمان لیگ نمی‌توانند جلوی این تیم را بگیرند. وقتی بازیکن اشتباه کند یا مربی حرف بزند محروم می‌شود، طرفداران کاری کنند محروم می‌شوند، اما نفت 3 سال است قانون‌شکنی می‌کند و کسی جلویش را نمی‌گیرد. اگر آن سالی که نتوانست کارهایش را بکند جلویش را می‌گرفتند، این مشکلات وجود نداشت. شما می‌بینید که انگار نه انگار نفتی وجود دارد، بازیکنان دور هم جمع می‌شوند و بازی می‌کنند، این کار شخصیت لیگ ما را زیر سوال می‌برد. هر سال از نفت حمایت می‌کنند و متأسفانه نه سازمان لیگ و نه کمیته انضباطی جلویش را نمی‌گیرد، این باشگاه امسال تیم‌داری کرده و سال بعد هم تیم‌داری خواهد کرد چون کسی جلویش را نمی‌گیرد.

طاهری خیلی زحمت کشید

طاهری خیلی برای موفقیت پرسپولیس تلاش کرد، متأسفانه در استقلال و پرسپولیس مدیران می‌آیند و می‌روند، مهمتر از همه طرفداران هستند و پرسپولیس هم با طرفدارانش زنده است. امیدوارم گرشاسبی بتواند به پرسپولیس کمک کند، طاهری برای باشگاه تلاش کرد و گرشاسبی باید بیشتر تلاش کند چون روزهای سختی را در پیش داریم. لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از آن چیزی است که همه تصورش را می‌کنند.

ایده کی‌روش خوب است

فکر خوبی است. خیلی از تیم‌های امکانات ریکاوری و زمین خوب ندارند، 1.5 روز می‌تواند کمک کند تا بازیکن تست‌هایش را بدهد این مسئله به شرایط بازیکن و باشگاه کمک خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید