معرفی هشتگ های جریان‌ساز و پرطرفدار توییتر

کدخبر: ۱۹۳۳۴۶
با نزدیک شدن به پایانی سال، لیستی از ترندهای برتر توییتر در سال 2017 توسط این شبکه اجتماعی منتشر شده است.
معرفی هشتگ های جریان‌ساز و پرطرفدار توییتر

موارد مختلفی نظیر ناگت مرغ، سخن سیاست مدارها و رؤسای جمهور، مشاهیر و بلایای طبیعی از مهم ترین اتفاقات سال 2017 بود که کاربران توییتر به آنها پرداخته بودند.

ترندهای برتر توییتر البته شامل موارد خاصی نظیر پر لایک ترین توییت سال نیز می‌شود. بیشترین توییت لایک شده در سال 2017 متعلق به باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا است که در اعتراض به حوادث شارلوتزویل، سخنی از نلسون ماندلا را منتشر کرده بود. جالب است بدانید که این توییت بیش از 4.6 میلیون بار لایک داشته و همچنین 1.7 میلیون بار بازنشر شده است.

در این میان آمارهایی که در کنار لیست ترندهای برتر توییتر منتشر شده نشان می‌دهد که رئیس جمهور وقت آمریکا علاقه زیادی به شبکه اجتماعی توییتر دارد. ترامپ در حال حاضر پر توییت ترین رئیس جمهور سال 2017 شناخته می‌شود. او تعداد زیادی توییت در روز منتشر می‌کند و از طرف دیگر پر حاشیه ترین سیاست مدار در توییتر نیز به حساب می‌آید. جالب اینجاست که تعداد زیادی از ترندهای برتر توییتر توییت های اعتراض آمیزی بوده اند که به ترامپ نوشته شده‌اند.

برای مثال، هشتگ #NotMyPresident که در اعتراض به رییس جمهور آمریکا منتشر شده، در جایگاه ششم ترندهای برتر توییتر جای گرفته است.

ترندهای برتر توییتر در سال 2017 همچنین شامل مواردی نظیر جنبش های ضد نژادپرستی در آمریکا و اتفاقات سیاسی سراسر جهان نیز می‌شود. با توجه به این مسئله #BlackLivesMatter در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است.

در کنار مسائل سیاسی، موارد مختلف از سریال های تلویزیونی تا زندگی شخصی بازیگران و خوانندگان نیز در لیست ترندهای 2017 به چشم می‌خورد. برای مثال، می‌توان به شروع پخش فصل جدید سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد که جایگاهی قابل توجه در ترندهای برتر توییتر را از آن خود کرده است./ کلیک

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید