توجیه توئیتر برای عدم حذف ویدئوهای ضداسلامی ترامپ

کدخبر: ۱۹۲۶۲۳
در حالی که توئیتر مدعی است ویدئوها و مطالب نفرت پراکن، نژادپرستانه و تروریستی را حذف می‌کند، این کار را در مورد ویدئوی ضداسلامی ارسالی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا انجام نداده است.
توجیه توئیتر برای عدم حذف ویدئوهای ضداسلامی ترامپ

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورج، پس از آنکه تویئتر در برابر درخواست ها برای حذف ویدئوی یادشده مقاومت کرد، انتقادها از این شبکه اجتماعی بالا گرفت. ویدئوی ارسالی ترامپ با هدف تمسخر دین اسلام تولید شده و حاوی تصاویر زننده گرافیکی است.

پیش از این تویئتر در توجیه این اقدام خود گفته بود: برای اینکه مردم فرصت مشاهده تمامی وجوه یک موضوع را پیدا کنند ما اجازه ارسال محتوای جنجالی که ممکن است قوانین ما را نقض کند، می دهیم. ما معتقدیم که منفعت عمومی در امکان دسترسی به این نوع محتواست.

این توضیح توئیتر انتقادها از این شرکت را افزایش داد و در نهایت باعث شد توئیتر نظرش را اصلاح کند و شخص جک دورسی مدیرعامل تویئتر در این مورد بنویسد: ما به اشتباه به نظر اشتباهی برای توضیح علت عدم اقدام در مورد ویدئوهای هفته قبل اشاره کردیم. ما هنوز در حال بررسی انتقادی سیاست های فعلی خود هستیم و از دریافت بازخوردها استقبال می کنیم.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا تغییر سیاست های توئیتر به حدف ویدئوی توهین آمیز ترامپ بر ضد مسلمانان منجر می شود یا خیر.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید