درآمد نجومی ستاره های ورزشی از پوشیدن کفش

کدخبر: ۱۹۳۴۶۰
برای یک فوتبالیست درآمدزایی نقش مهمی دارد. درآمدی که گاه از تبلیغات به دست می آید و گاه از برندی که بازیکن آن را می پوشد. فوتبالیست های بزرگ طبق عادت مرسوم برای کفش استوکی که روز بازی به پا می کنند هم پول می گیرند. این پول را برندهای معتبر به حساب بازیکنان می ریزند و برای جذب ستاره ها نوعی رقابت بین شان وجود دارد.
درآمد نجومی ستاره های ورزشی از پوشیدن کفش

 اگر می خواهید بدانید بازیکنان بزرگ تحت حمایت چه برندی هستند و چقدر پول دریافت می کنند پس مطلب زیر را بخوانید.

کریس رونالدو: کریس رونالدو در صدر فهرست دریافت کننده بیشترین پول بابت پوشیدن کفش استوک قرار دارد. رونالدو با برند نایکی قرارداد بسته و سالیانه 6.2 میلیون پوند از این کمپانی می گیرد تا روز مسابقه استوک نایکی را به پا کند.

ماریو بالوتلی: ثابت کرد می توان در اوج نبود اما بابت پوشیدن استوک برند پوما پول زیادی را دریافت کرد. ماریو بالوتلی که این روزها در تیم فرانسوی نیس آقایی می کند، 5.1 میلیون پوند از کمپانی پوما پول گرفته تا برای یک سال این برند را در مسابقات تبلیغ کند.

گرت بیل: بعد از نایکی و پوما، نوبت کمپانی آلمانی آدیداس است که برای برندش پول خرج کند. آدیداس برای اینکه استوک هایش دیده شود سراغ گرت بیل رفته و با این بازیکن ولزی با رقم 4.1 میلیون پوند به توافق رسیده است. هرچند که گرت اغلب مصدوم است.

سسک فابرگاس: کمپانی پوما هرچقدر که در تولید البسه زیر سایه آدیداس و نایکی قرار دارد، برای دیده شدن استوک هایش حسابی هزینه کرده است. بعد از بالوتلی، پوما با سسک فابرگاس قرارداد بسته و در ازای پرداخت 4 میلیون پوند، هر هفته استوک های جدید به این بازیکن هدیه می‌دهد.

مسوت اوزیل: مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال که زمزمه های جدایی اش از جمع توپچی ها در ژانویه به گوش می رسد، کفش های برند آدیداس را می پوشد و برند تولید کشورش را تبلیغ می کند. اوزیل برای این کار 3.7 میلیون پوند از آدیداس دستمزد می‌گیرد.

پل پوگبا: گرانقیمت ترین بازیکن فصل گذشته دنیا، در این زمینه پول زیادی دریافت نمی کند. پل پوگبا برای اینکه برند آدیداس روی کفش هایش به چشم بیاید مبلغ 3.1 میلیون پوند از این کمپانی می گیرد و این کفش ها را در اینستاگرامش هم تبلیغ می‌کند.

مارکو وراتی: هافبک تیم ملی ایتالیا اگرچه در تابستان به بارسلونا نیامد اما یکی از مهره های ارزشمند پاری سن ژرمن به حساب می آید. به همین خاطر است که کمپانی نایکی حاضر شده 2.7 میلیون پوند در سال به این بازیکن اختصاص دهد تا کفش های نایکی را بپوشد.

لیونل مسی: هرچند که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می آید اما در زمینه تبلیغ کفش نتوانسته در مقایسه با سایر همتایانش درآمدزایی داشته باشد. کمپانی آدیداس بیش از 2.5 میلیون پوند به لیونل مسی پول نمی دهد. البته قرار است این قرارداد در سال آتی افزایش پیدا کند.

سرخیو آگوئرو: سرخیو آگوئرو در آرژانتین لباس آدیداس و در باشگاهش منچسترسیتی تولیدی نایکی را به تن می کند. با این حال او برای تبلیغ کفش استوک خود با کمپانی پوما به توافق رسیده و هر هفته کفش هایش را از این برند آلمانی می گیرد. رقم قرارداد او 1.5 میلیون پوند است.

وین رونی: تنهاترین بازیکنی است که از سطح اول فوتبال اروپا فاصله گرفته اما هنوز قراردادهای تبلیغاتی حرفه ای می بندد. وین رونی که امسال به اورتون پیوسته، با کمپانی نایکی برای تبلیغ کفش به توافق رسیده و سالیانه 1.5 میلیون پوند دریافت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید