حمله مجدد استقلالی‎ها به وزیر ورزش

کدخبر: ۱۹۴۰۱۰
در فصل گذشته در صفحات و کانال های هواداری استقلال مطالب زیادی علیه وزیر ورزش منتشر شد.
حمله مجدد استقلالی‎ها به وزیر ورزش

به خصوص بعد از نتایج ضعیف استقلال با منصوریان، بسیاری از هواداران این تیم مدعی بودند که وزیر ورزش پرسپولیسی است و به همین دلیل مشکلات این تیم را حل می‎کند ولی به استقلال کمکی نمی‎کند! حتی تصویری از کارت عضویت سلطانی‎فر در مجموعه ورزشی انقلاب منتشر شد که در آن عضویت او در تیم جوانان پرسپولیس هم قید شده بود؛ هرچند این کارت مربوط به چند سال پیش است.

 

کارت ورزشی سلطانی فر
کارت ورزشی سلطانی فر

 

البته در فوتبالی که بازیکنان آن، در یک روز دو بار رنگ عوض می‎کنند و 6 و 4 را هم نشان می‎دهند، عضویت چند دهه پیش سلطانی‎فر در تیم جوانان پرسپولیس به معنای پرسپولیسی بودن او نیست.

 

کارت ورزشی سلطانی فر
کارت ورزشی سلطانی فر

البته احتمال جعلی بودن تصویر اول هم وجود دارد. مدتی قبل تصویری دیگر از کارت ورزشی سلطانی فر در رسانه ها منتشر شده بود که در مقابل رشته ورزشی او والیبال تیم ایران خودرو درج شده بود، نه عبارت جوانان پرسپولیس، آن هم بدون مشخص شدن رشته ورزشی!

با این حال تلاش وزارت ورزش برای حل ماجرای طارمی هم باعث شد تا خشم هواداران استقلال از عملکرد وزیر بیشتر شود. آنها همچنین وزارت ورزش را مانع اصلی منتفی شدن حضور فاتح تریم در استقلال می‎دانستند. هواداران استقلال مدعی بودند وقتی وزارت برای پرداخت هزینه پرونده ژوزه وارد عمل می‎شود باید برای حضور تریم در استقلال هم وارد می‎شد. امروز هم اعلام خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها توسط مازیار ناظمی باعث شد تا استقلالی ها یک بار دیگر به وزارت ورزش و مدیران آن حمله کنند. اما واقعیت ماجرا این است که پرونده طارمی و ریزه اسپور، توسط گرشاسبی سرپرست موقت پرسپولیس در ترکیه پیگیری شده است و وزارت ورزش هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته و ناظمی فقط اطلاع‎رسانی زودهنگام و البته دردسرسازِ این ماجرا را انجام داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید