قاسمی حمله تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

کدخبر: ۱۹۴۴۳۳
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حمله تروریستی به یک کلیسا در پاکستان گفت: بقایای تروریست‌های داعش با حملات کور و سبعانه به دنبال تداوم آشوب و ناامنی در منطقه و جهان‌اند.

ایسنا : بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به کلیسایی در شهر کویته پاکستان را محکوم کرد و آن را اقدامی بیرحمانه و کور علیه انسان‌های بی‌گناه دانست.

وی ضمن تسلیت به ملت و دولت پاکستان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه گفت: بقایای تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که با حمایت های برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای، سر از خاورمیانه درآورده و شکست‌شان در سوریه و عراق قطعی شده است، با پراکندگی در منطقه به کشتار و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه با هر مذهب و عقیده و در هر گوشه از جهان که بتوانند می‌پردازند و در دوره بعد از شکست، می‌کوشند از طریق حملات تروریستی کور، بی هدف و پراکنده، در میان ملت ها رعب و وحشت ایجاد و اراده و وحدت آن‌ها را تضعیف کند.

وی تاکید کرد: اگر چه بزرگ‌ترین گروه تروریستی در جهان به رغم میل باطنی بدخواهان و با اراده پولادین دولت‌ها و ملت‌های منطقه از هم پاشید، اما بقایای آن‌ها با دست یازیدن به چنین اعمال کور و سبعانه‌ای در صدد زنده نگاه داشتن تفکر تروریستی اند تا همچنان منطقه و جهان را در آشوب و ناآرامی نگاه دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید